فرمانده راهور شرق تهران: هموطنان مسافرت نکنند

تسنیم نوشت: فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران از مسدود بودن محور هراز تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: هموطنان در صورت الزامی نبودن از مسافرت زمان آغاز سفر خود را به روزهای آینده موکول کنند.

سرهنگ ایرج کهریزی با اشاره به سیلاب و افزایش بارش‌ها اظهار داشت: محور هراز از شب گذشته به دلیل ورود سیلاب و ریزش کوه مسدود و این انسداد تا اطلاع ثانوی ادامه دارد و هموطنان به هیچ عنوان به این محور وارد نشوند و از مسیر جایگزین فیروزکوه برای رفت و برگشت استفاده کنند.

وی افزود: تردد در محور زرین دشت فیروزکوه ممنوع است و عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال و شمال به جنوب محور امام رضا (ع) روان و عادی گزارش شده و مشکلی برای تردد وسایل نقلیه از این محورها وجود ندارد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در ادامه گفت: هموطنان در صورت الزامی نبودن از مسافرت زمان آغاز سفر خود را به روزهای آینده موکول کنند زیرا با ترافیک‌های سنگین و افزایش طول زمان سفر مواجه خواهند شد.

کهریزی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، یادآور شد: مسافران با رعایت مدیریت زمان سفر با ترافیک های سنگین در محورهای شرق استان تهران روبه‌رو نشده و زمان سفرشان به حداقل زمان ممکن برسانند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ و استراحت کافی قبل و در حین مسابرت سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.

بیشتر بخوانید:

پلیس راهور: اجازه عبور خودرو به گردشگران از سمت تهران به لواسانات و رودبار قصران نمی‌دهیم

پلیس راهور: مسافران اصرار به عبور از جاده چالوس نداشته باشند؛ راه مسدود است

47231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1656354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =