بکام و رونالدو به دنبال مدال دوچرخه‌سواری!/عکس

دو ورزشکار با نام‌های جالب در تیم دوچرخه‌سواری هند حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم دوچرخه‌سواری هند امیدوار است با حضور رونالدو و بکام در مسابقات کشورهای مشترک‌المنافع در بیرمنگام، برای اولین بار مدال کسب کند.

این رونالدو البته رونالدو لایتونجام نام دارد و دیوید بکام الکاتوهاچونگو،‌ دیگر عضو تیم دوچرخه‌سواری هند است!

بکام و رونالدو به دنبال مدال دوچرخه‌سواری!/عکس

بکام و رونالدو به دنبال مدال دوچرخه‌سواری!/عکس

دیوید بکام الکاتوهاچونگو، متولد ۲۰ سپتامبر ۲۰۰۳ روز جمعه در روز اول بازی‌ها در مسابقات سرعت تیمی مردان حضور داشت و در مرحله مقدماتی در جایگاه ششم قرار گرفت. او اهل جزایر آندامان و نیکوبار در جنوب هند است و تنها پنج سال پیش کار خود در این رشته را آغاز کرده است. این جوان ۱۸ ساله در سال ۲۰۰۴ در جریان سونامی پدرش را از دست داد و ۱۰ سال بعد هم مادرش درگذشت و از آن زمان با پدربزرگش زندگی می‌کند.

در زمان ورود او به بریتانیا اتفاقات جالبی رخ داد و ماموران مجبور شدند پاسپورتش را دوباره بررسی کنند. الکاتوهاچونگو در این خصوص می‌گوید:«وقتی به فرودگاه رسیدم، بازرس گفت این واقعاً نام شماست، دیوید بکام؟ تو دروغ می‌گویی، تو دیوید بکام نیستی. سپس او شناسنامه من را دید و مجبور شد بپذیرد که نام واقعی من دیوید بکام است.»

او در ادامه گفت:« نام به این دلیل دیوید بکام است که پدرم یک فوتبالیست حرفه‌ای خیابانی بود. وقتی در شکم مادرم بودم، در بیمارستان، پدرم گفت وقتی بچه به دنیا آمد اسمش را دیوید بکام می‌گذارد. من از طرفداران پر و پا قرص دیوید بکام انگلیسی هستم زیرا او بازیکن خوبی بود، پدرم او را دوست داشت و واقعاً طرفدار بزرگ او است. من دوست دارم مدال بگیرم و با او ملاقات کنم زیرا در کشور او هستم. من و پدرم خیلی خوشحال خواهیم شد.»

رونالدو متولد سال ۲۰۰۲ است و همزمان با گل تماشایی رونالدینیو به انگلیس متولد شده نام او را رونالدو گذاشته‌اند که ابتدای نام اصلی رونالدینیو یعنی رونالدو د آسیس موریرا است.

اگر این به اندازه کافی عجیب و غریب نبود، پس هند که برای کسب اولین مدال دوچرخه‌سواری در مسابقات کشورهای مشترک المنافع راهی انگلیس شده، رونالدو سینگ لیتونجام را نیز برای این مسابقات به شرق لندن آورده است.

نام این ورزشکار ۲۰ ساله که سابقه قهرمان دوچرخه سواری پیست نوجوانان جهان را هم دارد ارتباطی به کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغال یا رونالدو برزیلی نداشته و نام او از رونالدینیو الهام گرفته شده است.

گفته می‌شود که پدر رونالدو دقیقاً در لحظه‌ای که ضربه ایستگاهی رونالدینیو در جام جهانی ۲۰۰۲ وارد دروازه انگلیس شد، تماس تلفنی از همسرش دریافت کرده و فهمیده او برای به دنیا آ.ردن فرزندشان راهی بیمارستان شده است.

رونالدو سینگ گفت:«درست زمانی که توپ وارد دروازه شد، من باید شروع به ظاهر شدن کرده باشم!»

بیشتر بخوانید:

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1656744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =