امبر هرد خود را بی‌خانمان کرد تا پول جانی دپ را ندهد

امبر هرد به صورت رسمی اعلام کرد که ورشکسته شده و توانایی پرداخت غرامت به جانی دپ را ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دعوای میان جانی دپ و امبر هرد بحث امروز و دیروز نیست حدود سه سال پیش بود که امبر هرد ادعا کرد جانی دپ او را مورد خشونت خانگی قرار داده است به همین دلیل هم اتهاماتی به او زد و از این هنرمند شکایت کرد.

جانی دپ به دلیل این اتهامات بسیاری از پیشنهادهای شغلی خود را از دست داد تا اینکه در نهایت دادگاهی برگزار شد و جانی دپ بازی را به نفع خود تمام کرد.

در این دادگاه اعلام شد که جانی دپ باید ۱۵ میلیون دلار غرامت دریافت کند در حالی که امبر هرد ۲ میلیون دلار غرامت دریافت می‌کند.

کمی پس از این ماجرا وکلای امبر هرد خواستار محاکمه جدیدی در دعوای ۸ میلیون دلاری افترا به همسر سابقش شدند، زیرا مدعی هستند که شخص اشتباهی در هیات منصفه دادگاه حضور داشته و علیه موکلشان رای داده است.

در نهایت دادگاه این ماجرا را نپذیرفت و حالا خبر رسیده که امبر هرد رسما اعلام ورشکستگی کرده و احتمالا مدعی می‌شود که توانایی پرداخت ده میلیون دلار را به جانی دپ نخواهد داشت.

متن کامل این گزارش را در خبرآنلاین بخوانید.

۵۷۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1656765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    12 1
    بهتره پول رو بده. ایشان برای زندان رفتن زیادی خوشگلن!! :)))
  • . IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    23 2
    هوففففف آخه یک نفر نیست از جانی دپ بدبخت حمایت کنه همه میگن حیف امبرهرد ولی من میگم حیف جانی دپ که اینقدر بدبخته تروخدا زمان ازدواج گول قیافه رو نخورید پشت این قیافه یه شیطان نشسته بود!