بررسی صلاحیت چهار وزیر پیشنهادی فردا در دستور کار مجلس است.

به گزارش خبرآنلاین، بررسی صلاحیت هر یک از این وزرا، حدود یکساعت و نیم زمان می​برد. از این رو به احتمال زیاد جلسه علنی فردای مجلس در دو شیفت صبح و بعد از ظهر، برگزار خواهد شد. این موضوع را هم شهاب​الدین صدر و هم محمدحسین فرهنگی نایب رئیس و عضو هیات رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز اعلام کردند.

روز چهارشنبه هفته گذشته بود که محمود احمدی​نژاد در نامه​ای به مجلس، عبدالرضا شیخ الاسلامی را برای وزارت کار و رفاه و تعاون، مهدی غضنفری را برای وزارت صنعت و تجارت، رستم قاسمی را برای وزارت نفت و محمد عباسی را برای تصدی وزارت ورزش و جوانان؛ به مجلس معرفی کرد.

در طول جلسه امروز، سه طرح یک فوریتی ارائه شد که به جز یک مورد، فوریت دو طرح دیگر به تصویب رسید. یکی در مورد تعیین تکلیف فرزندان دارای دو تابعیت از مادران ایرانی و پدران غیرایرانی، دیگری درباره حق اولاد مادران شاغل و سومی هم درباره تعطیلی پنج شنبه​ها بود که یک فوریت طرح سوم تصویب نشد و به شکل عادی در دستور کار مجلس قرار گرفت.

هنگامی که جهانبخش محبی​نیا اسامی این طرح​ها را یکی پس از دیگری می​خواند، محمدرضا باهنر به شوخی گفت: امروز روز طرح​های یک فوریتی است و محبی​نیا هم اضافه کرد: بهار طرح​های یک فوریتی داریم!

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 165691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =