سیاوش بختیاری‌زاده:تیم نکونام کهکشانی است / فولاد نباید دلخوش مقام چهارم یا پنجم باشد

ایسنا نوشت :سیاوش بختیاری‌زاده ، در خصوص فعالیت باشگاه فولاد در فصل نقل و انتقالات، اظهار کرد: با توجه به اتفاقاتی که در سال‌های گذشته برای فولاد افتاده بود و این تیم نمی‌توانست بازیکن جذب کند و هواداران فولاد چندین دوره از تجربه نقل و انتقالات محروم بودند، با تلاش مدیریت فعلی باشگاه فولاد و رفع موانع خوشبختانه با بازشدن پنجره باشگاه این تیم امسال موفق شد عملکرد بسیار خوبی در نقل و انتقالات داشته باشد و به نظر من امسال بغض چندین ساله فولاد در فصل نقل و انتقالات ترکید.

وی با بیان این‌که فولاد کهکشانی را در لیگ پیش رو خواهیم دید، گفت: این تیم از درون دروزاه گرفته تا خط دفاع، هافبک و حمله اقدام به جذب بازیکنانی با رزومه بسیار خوب و همراه با تجربه عالی داشته است که این می‌تواند نوید خوب برای فولاد لیگ بیست و دوم و هواداران آن باشد. با توجه به این‌که فولاد در سه جبهه لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا باید بجنگد و بازی‌های سنگینی پیش‌رو دارد، می‌طلبید این چنین با دست پر وارد بازار نقل و انتقالات شود.

پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت ادامه داد:‌ شاید این سوال برای خیلی از کارشناسان، علاقه‌مندان و منتقدان پیش بیاید که با وجود نجاریان و مهدی شیری چه نیازی به گرفتن وریا غفوری بود که باید تاکید کنم با توجه به این‌که بازی‌های سنگینی پیش‌روی تیم فولاد است و پرسپولیس، استقلال، سپاهان و گل‌گهر نیز بیکار ننشسته‌اند، نیاز بود که فولاد هم خود را در بازار نقل و انتقالات در بین تیم‌های مدعی قرار دهد.

وی خاطر نشان کرد: تیمی که قرار است در سه تورنمنت بزرگ و سنگین شرکت کند، درصد آسیب‌دیدگی و مشکلات حاشیه دیگر باعث می‌شود از همان هفته اول مسابقات تعدادی از بازیکنان خود را از دست بدهد و درست نیز همین بود که فولاد در هر پست چندین بازیکن باتجربه و خوب در سطح ملی داشته باشد. البته شاید به خیلی از این بازیکنان تا پایان فصل فرصت آن‌چنانی برای عرض اندام در میدان نرسد اما همان‌طور که تاکید داشتم تیمی که می‌خواهد در سه جبهه مدعی باشد، کادر فنی باید با داشتن چندین بازیکن خوب در هر پست با فراغ بال تیمش را در مسابقات شرکت دهد تا بتواند با تاک‌تیک‌های متفاوت و با دست باز مقابل حریفان صف‌آرایی کند.

بختیاری‌زاده گفت: هر چند فولاد امسال رنگ و بویی از رطب (نماد)خوزستان ندارد یا کمتر دارد اما با توجه به فعالیت خوب در نقل و انتقالات و جذب نفرات باتجربه بین‌المللی می‌تواند در هر سه جبهه مدعی قهرمانی باشد و این نیز بار مسئولیت کادر فنی فولاد را بسیار زیاد می‌کند. تماشاگران فولاد و عاشقان فوتبال خوزستان در فصل نقل و انتقالات تمامی اتفاقات و جذب نیروهای فولاد را رصد کرده‌اند و امیدوارند فولاد امسال به مقام‌های چهارم و پنجم دلخوش نباشد و از روز اول به عنوان یک مدعی در هر سه جبهه به میدان رقبا برود.

وی در پایان بیان کرد: این روزها با توجه به جذابیتی که فوتبال خوزستان برای همه فوتبال‌دوستان ایرانی دارد به تمام تیم‌های خوزستانی این هشدار را می‌دهم مراقب حضور دلالان و افراد فرصت‌طلب باشند که با اجاره هتل‌های اهواز اقدام به ورود بازیکنان درجه چندم از استان‌های دیگر به استان خوزستان می‌کنند. حضور در تیم‌های پایه خوزستان حق فرزندان خوزستان است و نگاه ما در ابتدا باید به فرزندان خوزستان باشد و اگر قرار است کسی جایگزین بچه‌های خوزستان در تیم‌های خوزستان شود باید شایستگی بسیار بالا و در حد تیم ملی ایران داشته باشد. یادمان نرود اگر تیم‌های ملی ایران سال‌هاست قهرمان آسیا نمی‌شوند چون دیگر از فوتبالیست‌های خوزستان با خلاقیت بالا در این تیم‌ها خبری نیست.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1657023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =