آیت الله خزعلی از گروه های اصولگرا خواست در چارچوب کمیته 15 نفره و با محوریت آیت الله مهدوی کنی به فعالیت بپردازند.

به گزارش خبرآنلاین، آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی عضو مجلس خبرگان رهبری که کمتر سخن می گوید و در چند ماه گذشته در محافل حضوری نداشته است در جدیدترین اظهار نظر خود با بیان اینکه نظرات آیت‌الله مهدوی کنی در کمیته وحدت اصولگرایان کاملاً مورد تأیید اینجانب است، به فارس گفت: بنده با آیت‌الله مهدوی هم‌عقیده هستم و امیدوارم به لطف خداوند متعال در این مسیر موفق باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پیش ‌قدمی ایشان برای به وحدت رساندن جریان اصولگرایی مورد تأیید است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با پی‌گیری‌های جدی که از سوی این گروه با محوریت آیت‌الله مهدوی صورت می‌گیرد، این حرکت بزرگ به نتیجه برسد.

آیت الله خزعلی با بیان اینکه انتظار می‌رود با محوریت آیت‌الله مهدوی‌کنی، اهداف والای اصولگرایان که مبتنی بر فرمایشات امام راحل و رهبر گرانقدر نظام است، محقق شود، تصریح کرد: تشکیل گروه‌ها و جبهه‌های مختلف در بین اصولگرایان نهایتاً باید به یک گروه ختم شود که آیت‌الله مهدوی محوریت خوبی در بین اصولگرایان دارند. تشکیل جبهه‌های مختلف در بین اصولگرایان نهایتأ باید به آیت الله مهدوی کنی و کمیته 15 نفره ختم شود. زیرا ایشان در بین اصولگرایان محوریت دارند.

/27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 165721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
    0 0
    بنده هم برای آیت اله خزعلی آرزوی توفیق دارم!