مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی معتقد است در شرایط فعلی، کسی بهتر از عبدالرضا شیخ الاسلامی برای وزارت کار، رفاه و تعاون وجود ندارد.

رحمت الله حافظی که پیش از حضور در خبرآنلاین، به مجلس رفته بود تا با نماینده های کمیسیون های مختلف درباره رای اعتماد به وزیر پیشنهادی احمدی نژاد برای وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی مذاکره کند، معتقد است روز چهارشنبه شیخ الاسلامی، با 180 تا 200 رای، به عنوان وزیر از مجلس خارج می شود: "گمان می کنم آقای شیخ الاسلامی، یکی از وزیرانی باشد که رای اعتماد بالایی کسب می کند."

این درحالی است که کاربران خبرآنلاین، معتقدند او کمترین رای را میان وزرای پیشنهادی کسب می کند. حافظی دراین باره می گوید: "یکی دو روز پیش، یکی از دوستان کمیسیون اجتماعی می گفت آقای شیخ الاسلامی، گزینه مناسبی برای وزارتخانه جدید نیست. اما گفتم اکنون بهترین گزینه برای وزارت کار، رفاه و تعاون است."

مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی، همچنین می گوید که به دلیل حضور دوساله شیخ الاسلامی در وزارتخانه کار و سرپرستی چند ماهه او در وزارت رفاه، کاملا با فضای این دو وزارتخانه آشناست: "آقای شیخ الاسلامی در صورت کسب رای اعتماد، زمانی را برای هماهنگی با مدیران دو وزارتخانه صرف نمی کند، چون به اندازه کافی در این دو وزارتخانه مدیریت کرده و با مدیران و فضای آنها آشناست. می داند چه کسی خوب است و کدام مدیر به کارش نمی آید. اگر مجلس به او رای ندهد و بخواهند فرد دیگری را برای این وزارتخانه انتخاب کنند، حداقل 6 ماه زمان هدر می رود و همین برای دولت و کشور آسیب دارد."

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 165750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =