حافظی می گوید که از سال گذشته که عهده دار این مسئولیت شده است تا بحال بدهی های این سازمان از 9 ماه به چهار ماه رساندیم و امیدواریم به جایی برسیم که حتی 25 درصد هم پیش به بیمارستان ها پرداخت کنیم.

رحمت الله حافظی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در کافه خبر ،خبر می دهد که سازمان تامین اجتماعی ظرف یک هفته آینده کلیه بدهی های خود را به داروخانه ها ،پزشکان ،دندانپزشکان ،موسسات پزشکی مثل آزمایشگاه ها و رادیو لوژی ها تا آخر اسفند 89 پرداخت می کند .

حافظی می گوید که از سال گذشته که عهده دار این مسئولیت شده است تا بحال بدهی های این سازمان از 9 ماه به چهار ماه و در مورد دانشگاه های علوم پزشکی به دو ماه رساندیم.

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 165731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    0 0
    با سلام آقای حافظی با سلام و تبریک مطالبات بنده از مهر ماه 89 تاکنون پرداخت نشده است یعنی 10 ما ه چطور به چهار ماه رساندید ؟ وانگهی اگر به چهار ماه رسانده باشید دیگر طلبی برای سال 89 نمانده که میخواهید تا هفته آینده پرداخت کنید . من اشتباه میکنم ؟؟؟؟/ با احترام - دکتر قمچیلی
  • احمد IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    0 0
    سلام آقای دکتر میشنوم و میخوانم اما در نهایت احترام عرض میکنم که " باور نمیکنم " به آدرس اهواز فلکه کیانپارس دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی طبقه چهارم - حسابداری مراجعه کنید و اوراق بدهی 10 ماه گذشته سازمان را ببینید . حتی همین الان اگر پول بدهید یک ماه طول میکشد تا بدهی هایتان ( تا اخر 89) را پرداخت کنید .مگر نمیدانید اینجا ایران است ؟ مگر کارمندانتان را نمیشناسید ؟ چرا شعاری میدهید که نتوانید عمل کنید ؟؟
  • حامد IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    0 0
    معوقات بازنشستگان چی شد؟
  • بدون نام IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    0 0
    دراستان خوزستان مسند بعضی از رئیسان شعب بیش از هفت سال شده دریغ از بررسی عملکردشان
  • بی نام IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    0 0
    با سلام چرا احکام بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را در سایت حقوق بازنشسته ها درج نکردند که ما بدانیم بالاخره چقدر به حقوقمان اضافه شده است سایت به روز نیست من10 دهم هرماه حقوق میگیرم اما وقتی میرویم تو سایت هنوز هم دریافتی تیرماه را زده اند لطفا رسیدگی شود که ما بل از دریافت فیش حقوق مان را در سایت ببینیم با تشکر
  • غلام IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
    0 0
    اقاي حافظي يادتان رفت كه بابت همسان سازي بازنشستگان تامين اجتماعي به اين قشر ازسال 88 تاكنون بدهكاريد