شناسایی ۶۶۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان/ ۶ نفر فوت شدند

۶۶۸ مبتلای جدید به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شناسایی شد.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان،بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از روز ۹ مرداد ماه تا امروز ۱۰ مرداد ماه تعداد یک هزار و ۱۷۱ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۶۶۸ بیمار مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شده است و در این بازه زمانی ۱۱۳ نفر در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

در حال حاضر نیز ۶۱۵ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند که ۸۱ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار گرفته‌اند.

همچنین طی ۲۴ ساعت اخیر نیز ۸۴ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

همچنین طبق اعلام این نهاد از ابتدای پاندمی کرونا تاکنون یک میلیون و ۵۱۰ هزار و ۸۸۲ بیمار قطعی و مشکوک کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کردند که از این تعداد ۵۰۳ هزار و ۳۱۵ نفر بیمار قطعی مبتلا به کرونا بوده‌اند.

از ابتدای آغاز این پاندمی ۱۸ هزار و ۵۹۴ بیمار مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جان خود را از دست دادند که ۱۱ هزار و ۷۷۳ فوتی قطعی و ۶ هزار و ۸۲۱ نفر فوتی مشکوک به کرونا بوده‌اند.

۱۴۲ هزار و ۶۹۸ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ فوتی کرونا ثبت شده که دو نفر مبتلای قطعی و چهار نفر مبتلای مشکوک به کرونا بوده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1657522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =