معرفت به سبک مسی؛ ماجرای قرض دادن جت گرانقیمت لئو به رفیق قدیمی

خبرورزشی نوشت: لیونل مسی لطف بزرگی به لوئیس سوارس کرد تا او بتواند بازگشت باشکوهی به تیم سابق خود داشته باشد.

لوئیس سوارس به باشگاه اول خودش یعنی ناسیونال اروگوئه پیوست و البته حضور در مراسم پراحساس استقبال هواداران باشگاه برای او به لطف بهترین دوستش یعنی لیونل مسی عملی شد.

مسی، ستاره پاری‌سن‌ژرمن، به هم‌تیمی سابق خود در بارسلونا جت شخصی خود را که ارزشی ۱۲ میلیون پوندی دارد قرض دارد تا سوارس بتواند با خانواده‌اش به شکلی مجلل به کشورش برود و در مراسم معارفه باشگاه ناسیونال شرکت کند.

این جت که شماره ۱۰ مسی روی قسمت دم آن خودنمایی می کند نام این ستاره آرژانتینی را به همراه اسم همسر و فرزندانش تیاگو، چیرو و متئو روی خود دارد.

چرا مسی جت گرانقیمت خود را به دوستش قرض داد؟/ پای یک انتقال احساسی در میان بود

برنده هفت توپ طلای فوتبال جهان البته بعد از اولین حضور سوارس در ورزشگاه گران پارک سنترال و همراه با تیم ناسیونال به او تبریک گفت و برای او آرزوی موفقیت کرد. مسی در پیام خود نوشت که از این بعد وضعیت و اخبار باشگاه ناسیونال را از پاریس دنبال خواهد کرد. ستاره آرژانتینی نوشت: «می‌دانم که این بودن در ناسیونال برای تو چقدر مهم است، بازگشت به خانه ات و به کشورت بعد از مدتهای طولانی و آماده شدن برای جام جهانی در چند ماه آینده. حالا من باید از اینجا ناسیونال را پیگیری کنم.»

سوارس در تابستان نیز به همراه خانواده خود مهمان مسی در یک عمارت مجلل در یک جزیره خصوصی بود، عمارتی که ۲۵۰ هزار پوند در هفته هزینه آن بود.

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1657656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =