کری‌خوانی مهاجم استقلال مانع پرسپولیسی شدنش شد

خبرورزشی نوشت: یک منبع موثق و نزدیک به پرسپولیس خبر داد که ارسلان مطهری مهاجم مورد علاقه مربیان این تیم است اما به یک دلیل نمی توانند او را جذب کنند!

این روزها و پس از خرید سجاد شهباززاده، کاوه رضایی و پیمان بابایی آن هم درحالی که استقلال آرمان رمضانی و ارسلان مطهری را هم در اختیار داشته و حتی کوین یامگا نیز قادر است در خط حمله بازی کند.

در چنین شرایطی احتمال فیکس شدن یا بازی کردن ارسلان مطهری در ترکیب اصلی استقلال بسیار پایین است.برهمین اساس ذهن هر مربی از جمله سرمربی پرسپولیس می‌تواند به این مهاجم گلزن معطوف شود.

مربیان پرسپولیس دوست داشتند ارسلان مطهری را به خدمت بگیرند اما کُری خوانی‌های او در سال‌های اخیر مانع شد. پیش از این و پس از پایان لیگ بیست و یکم یحیی گل محمدی خواستار جذب میلاد زکی پور مدافع فصل گذشته گل گهر سیرجان و سابق استقلال تهران شد.

مدافع چپ فصل گذشته گل‌گهر سیرجان تعدادی از عکس‌هایش از زمان‌ حضور در استقلال را از صفحه شخصی خود در اینستاگرام پاک کرد تا به نوعی از پرسپولیسی شدنش در فصل آینده خبر داده باشد، اما مذاکرات او با مدیران باشگاه پرسپولیس منجر به توافق نهایی نشد تا پیوستن این بازیکن به جمع قرمزها به نوعی منتفی شود.

از زمانی که بحث پیوستن زکی‌پور به پرسپولیس مطرح شد، بخش عمده‌ای از هواداران پرسپولیس به خاطر سابقه حضور این بازیکن در استقلال مخالف پیوستن او به جمع قرمزها بودند اما اصرارهای یحیی گل‌محمدی موجب شد تا مدیران پرسپولیس با زکی‌پور مذاکره کنند.

در نهایت اما رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس از یحیی گل محمدی خواست قید زکی پور را بزند چرا که هواداران خشمگین این تیم به خاطر مصاحبه‌های بازیکن سابق استقلال و زیر سئوال بردن قهرمانی‌های سرخپوشان از دست او دلخور و شاکی بودند.

بدون تردید طرفداران رنگ قرمز که مصاحبه‌های ضد پرسپولیسی میلاد زکی پور را فراموش نکرده اند به طور قطع و یقین گیتار زدن و کُری خوانی‌های به مراتب بیشتر ارسلان مطهری را برای همیشه در ذهن سپرده اند.

به قول یکی از اعضای کادرفنی پرسپولیس: «کاش ارسلان مطهری هرگز در زمین مسابقه یا برای کُری خواندن علیه پرسپولیسی‌ها گیتار نمی‌زد!»

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1658081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =