قیمت انواع آپارتمان‌های ۶۰ متری در مرکز تهران/ با ۳ میلیارد کجا می‌توان خانه خرید؟

اقتصادآنلاین نوشت: در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۶۰ متری مرکز تهران خواهیم‌ پرداخت.

از آنجایی که مناطق مرکز تهران جز مناطق پرطرفدار پایتخت است و دسترسی آسان به تمام خدمات رفاهی حمل و نقلی، آموزشی، تفریحی و پزشکی را در بر دارد می‌تواند انتخاب خوبی برای خرید خانه باشد. به همین دلیل این گزارش را به برسی قیمت واحد های ۶۰ متری در مناطق مرکزی تهران اختصاص داده‌ایم.

برای خرید واحد آپارتمانی در میدان‌ولیعصر با متراژ ۵۷ متر و ۲ اتاق خواب با توجه به اینکه ۱۶ سال از ساخت این واحد گذشته است، به بودجه‌ای معادل ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در مرکز تهران را دارید، با سرمایه ۳ میلیارد تومان می‌توانید واحدی ۲۱ ساله با متراژ ۵۸ متر و ۱ اتاق خواب را در محله جهاد خریداری کنید.

همچنین واحدی ۶۰ متری در فاطمی درحالی که ۱۹ سال از ساخت آن گذشته باشد و تک خوابه باشد، ارزشی معادل ۳ میلیارد تومان دارد.

قیمت انواع آپارتمان‌های ۶۰ متری در مرکز تهران/ با ۳ میلیارد کجا می‌توان خانه خرید؟

اگر محله بلوار کشاورز را برای خرید مسکن در نظر دارید می‌توانید واحدی ۶۰ متری که ۸ سال از ساخت آن گذشته باشد و یک اتاق خواب داشته باشد را با قیمتی بالغ‌بر ۳ میلیارد تومان خریداری کنید.

اگر به واحد های نوساز علاقه دارید، می‌توانید واحدی در محله امیر آباد با متراژ ۶۰ متر و ۱ اتاق خواب را با بودجه‌ای معادل ۴ میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان خریداری کنید.

اگر در میدان‌انقلاب قصد خرید خانه دارید، می توانید واحد آپارتمانی ۹ ساله با متراژ ۶۰ متر و ۱ اتاق خواب را به ارزش ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خریداری کنید. همچنین اگر واحدی نوساز با همین قیمت می‌خواهید، میتوانید واحدی ۵۵ متری با ۲ اتاق خواب را به قیمت ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

آپارتمانی ۱۲ ساله در یوسف‌آباد با متراژ ۶۰ متر و ۱ اتاق خواب در روز های گذشته معادل ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

۲۷۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1658151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =