۱۴ نفر
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
دانلود فیلم و سریال با دوبله و سانسور

رسانه مووی لند در زمینه دانلود فیلم و  سریال های روز دنیا بصورت قانونی فعالیت می کند.

مووی لند جزو مهمترین رسانه هایی است که سعی کرده تا این مشکلات را به نحو احسن برطرف سازد. در واقع این رسانه دسته بندی ویژه‌ای را برای فیلم‌های اکشن ایجاد کرده است. در این دسته بندی کلیه آثار اکشن دنیا با صوت دوبله و زیرنویس اختصاصی بارگذاری می شود. از طرفی دیگر برای هر اثر هم توضیحات کافی و البته کیفیت های مختلف قرار داده شده است. وجود این فاکتورها در کنار هم دیگر باعث می‌شود تا فرآیند دانلود این آثار برای اغلب مخاطبان آسان باشد لذا اگر شما هم به دنبال دانلود فیلم اکشن جدید هستید، می توانید هم اکنون به رسانه مووی لند مراجعه فرمایید

دانلود فیلم سینمایی دوبله فارسی با اینترنت نیم بها

دریافت + پخش آنلاین : دانلود فیلم دوبله فارسی

این روزها اغلب افراد برای گذراندن اوقات فراغت خود به سراغ تماشای فیلم های سینمایی می روند. در واقع این دسته از آثار را می توان جزو ساده ترین و البته کم هزینه ترین راه ها برای گذراندن اوقات فراغت دانست. در حقیقیت این راه به افراد کمک می کند تا با کمترین هزینه اوقات فراغت زیبایی داشته باشند. بر همین اساس این روزها اغلب افراد برای یافتن یک فیلم سینمایی جدید اینترنت‌ را و زیر و رو می کنند. با این اوصاف باید دنبال کنیم که مشکلات زیادی در این حیطه وجود دارد. بسیاری از رسانه هایی که در زمینه فیلم های سینمایی فعالیت دارند، دارای مشکلات زیادی هستند. از جمله این مشکلات می‌توان به نبود آرشیو مناسب و البته صوت دوبله هماهنگ اشاره کرد. در حقیقت اغلب وبسایت های ایرانی که در این حیطه فعالیت دارند، آرشیو خود را تنها به تعدادی از آثار چند ژانر محدود کرده اند. از طرفی دیگر این رسانه ها توجه چندانی به فایل های دوبله ندارند و بر همین اساس و اغلب صوتهای دوبله منتشر شده در این رسانه ها، هماهنگی لازم را ندارند. این فاکتور به نوبه خود باعث می شود تا مخاطبان تجربه بدی از تماشای آثار سینمایی داشته باشند. رسانه مووی لند سعی کرده تا این مشکل را به بهترین نحو ممکن حل کند. بر همین اساس است که این رسانه آرشیو بزرگی از فیلم‌های سینمایی را گردآوری کرده است. این آرشیو مشتمل بر سه هزار اثر سینمایی می‌باشد. برای هر یک از این آثار هم صوت دوبله اختصاصی و یا زیرنویس فارسی مناسب قرار داده شده است. مجموع این موارد در کنار هم دیگر باعث شده است تا مووی لند به عنوان رسانه ای مناسب برای دانلود فیلم سینمایی دوبله فارسی تلقی شود.

معرفی فیلم های جدید واکشن با اینترنت نیم بها

جهت دریافت : دانلود فیلم

یقینا شما هم علاقه زیادی به تماشای فیلم های اکشن دارید. البته باید عنوان کنیم که این موضوع مختص به قشر خاصی از جامعه نمی شود. بلکه اغلب افراد از بین ۱۰ فیلم دلخواهشان غالباً چندتایی را اکشن انتخاب می‌کنند. در واقع این فاکتور ناشی از تمایل مخاطبان ایرانی به آثار هیجان انگیز خارجی و اکشن می باشد. اگرچه در سینمای ایران هم تعداد زیادی از آثار اکشن تولید می‌شود اما این آثار کیفیت و البته جذابیت نمونه‌های خارجی را ندارند. بر همین اساس است که اغلب مخاطبان ایرانی به دنبال دانلود آثار اکشن خارجی هستند. طیف زیادی از رسانه‌های ایرانی هم در زمینه انتشار این آثار فعالیت دارند. البته باید عنوان کنیم که این رسانه ها مشکلات ساختاری زیادی دارند. برای مثال وجود تبلیغات زیاد، کافی نبودن آرشیو، نداشتن توضیحات کافی، نبود کیفیت های مختلف برای دانلود، سرعت پایین دانلود و…. از جمله رایج ترین اشکالاتی است که در این رسانه‌ها دیده می‌شود. مجموع این مشکلات در کنار هم دیگر باعث شده است تا فرآیند دانلود فیلم اکشن جدید برای اغلب مخاطبان ایرانی دشوار باشد.

دانلود سریال خارجی و ایرانی با اینترنت نیم بها

برای دانلود سریال ایرانی

سریال ها را می توان جزو برترین تولیدات سینمایی دانست که اخیرا در بین عامه مردم محبوبیت بیشتری به خود گرفته اند و همین عامل هم سبب شده تا تعداد زیادی از کمپانی های بزرگ جهانی در پی ساخت و تولید سریال های مختلف باشند. در ایران هم تعداد زیادی از سریال ها ساخت و تولید می‌شود. محبوبیت بالای این دسته از آثار در بین مردم سبب شده تا کیفیت ساخت آنها دستخوش تغییر شود. این رشد کیفیت موجب شده تا تقاضای بیشتری برای این دسته از تولیدات ایجاد شود. با این اوصاف بخش زیادی از مخاطبان در طی فرآیند دانلود دچار مشکلات مختلفی می شوند. نبود یک رسانه کامل و دقیق مهمترین و البته اصلی‌ترین دلیلی است که مخاطبان را دچار سردرگمی می‌کند. در واقع بیشتر رسانه هایی که در این حیطه فعالیت دارند، آثار جدید را با تاخیر زمانی زیادی بر روی وبسایت خود منتشر می‌کنند. از طرفی دیگر آنها برای صرفه جویی در هزینه های خود هر اثر را با یک کیفیت و یا در کیفیت های پایین بارگذاری می‌کنند. این عامل سبب می‌شود تا تماشای این دسته از آثار برای مخاطبان لذت چندانی نداشته باشد. با این اوصاف مووی لند سعی داشته تا این ضعف‌ها را تبدیل به نقطه قوت کند. بر همین اساس است که این رسانه تعداد زیادی از سریال های خارجی و ایرانی را بر روی وب سایت خود قرار داده است. از طرفی برای هر اثر هم توضیحات کافی ذکر شده است لذا بسیاری از مخاطبان مووی لند را به عنوان مرجع اصلی خود برای دانلود سریال خارجی و ایرانی انتخاب کرده‌اند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1658508

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =