روزهای هیجان انگیز و شب های رویایی استانبول

استانبول یکی از محبوب ترین و پر رفت و آمد ترین و بزرگ ترین شهر های کشور ترکیه است. دلیل این میزان بازدید نیز وجود مکان های دیدنی بسیار زیاد و زیبایی های طبیعی این شهر است.

اگر به دنبال بهترین تور استانبول هستید، می توانید بعد از بررسی های متنوع و پیدا نمودن آژانسی قابل اعتماد، این سفر را تجربه نمایید.

بهترین تورهای استانبول را چگونه تهیه کنیم ؟

امروزه تعداد تور های مسافرتی بسیار زیادی را می توانیم در شهر های متنوع ایران مشاهده کنیم. هر تور موجود در آژانس های مسافرتی دارای ویژگی های متنوعی هستند. آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت تا به این لحظه توانسته است بهترین تور های خارجی و داخلی در ایران را برای مسافرین تدارک ببیند. به همین دلیل می توانید با مراجعه به این آژانس خدماتی، بهترین تور های موجود را ثبت نام نمایید و از سفر خود با این تور لذت ببرید. تور های خارجی متنوع مانند تور استانبول و تور های داخلی بسیار زیادی در این آژانس مسافرتی به عموم مردم معرفی می شود. با بررسی های لازم در خصوص کیفیت و نوع خدمات رسانی این سایت میتوانید برای تور های متنوع و تور لحظه آخری استانبول اقدام کنید.

همه چیز در مورد شهر استانبول ترکیه

یکی از مقاصد محبوب هم وطنان برای سفرهای خارجی در کشور ترکیه، شهر تاریخی و زیبای استانبول است. این شهر مجموعه ای از مراکز خرید بی نظیر، کافه ها و رستوران های جذاب، سواحل زیبا، آثار تاریخی خیره کننده، خیابان های خاص و طبیعت فوق العاده است. به طور کلی استانبول هرچه یک شهر توریستی نیاز دارد را در خود جای داده است. روزهای هیجان انگیز و شب های رویایی سوغات تور استانبول است.

برای آن که بتوانید از سفر و از تور استانبول لذت ببرید، بهتر است همه چیز درمورد ترکیه و استانبول را بدانید. استانبول یکی از محبوب ترین و پر رفت و آمد ترین و بزرگ ترین شهر های این کشور است. دلیل این میزان بازدید نیز وجود مکان های دیدنی بسیار زیاد و زیبایی های طبیعی این شهر است. زبان مردم این شهر ترکی استانبولی است و واحد پول آن نیز لیر ترکیه می باشد. برای سفر به این کشور می توانید به روش تور لحظه آخری استانبول اقدام نمایید. در این حالت هزینه بسیار کمتری را برای سفر خواهید پرداخت. در تور استانبول می توانید از مسجد ایاصوفیه، برج گالاتا، کاخ توپکاپی، مسجد آبی، پارک مینیاتور، خیابان استقلال، تنگه بسفر و... دیدن نمایید. همچنین در این شهر می توانید خوردنی های متنوع، شیرینی های خوشمزه و غذاهای اصیل ترکی را بخورید و از تور استانبول لذت ببرید. در این سفر آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت در کنار شما خواهد بود.

asemanpaytakhtistanbul

هزینه سفر و تور استانبول به چه مواردی بستگی دارد؟

شاید با شنیدن اسم تور استانبول به این نکته بیندیشید که هزینه های هنگفت و بسیار زیادی را باید برای سفر در نظر بگیرید. در صورتی که امروزه آژانس های مسافرتی بسیاری برای راحتی و کم نمودن خرج و مخارج شما در این سفر ها، فکر های مثبتی را اندیشیده اند. در این حالت می توانید با قیمت های بسیار مناسبی تور استانبول 7 شب و 8 روز و یا کمتر و حتی بیشتر را تجربه نمایید. هزینه سفر به استانبول با تور به موارد زیر بستگی خواهد داشت:

  1. به نوع هتل رزرو شده
  2. تعداد شب ها و روز های اقامت در این شهر
  3. شهر منتخب برای سفر
  4. داشتن یا نداشتن هزینه غذا در اطلاعات و توضیحات تور استانبول
  5. نوع هواپیما و ایرانی و یا خارجی بودن آن

با در نظر داشتن این موارد و موارد متعدد دیگر می توانیم تور های متنوعی را با قیمت های مختلف در آژانس های مسافرتی مشاهده نماییم.

بهترین زمان سفر با تور های استانبول چه زمانی و چه فصلی می باشد؟

یکی از مهمترین موارد دیگری که باید در زمان رزرو تور استانبول به آن توجه نمایید، زمان سفر به این شهر زیبا است. همه شهر های دنیا در فصل های متنوع، دارای زیبایی و جلوه خاصی هستند. اما در بیشتر زمان ها، بعضی از مناطق در برخی از فصل های سال، زیبایی هایی دو چندان را به بیننده هدیه خواهد نمود. بهترین و مناسب ترین زمان برای سفر با تور استانبول، فصل پاییز و فصل بهار است. در فصل بهار می توانید زیبایی طبیعی و بکری از طبیعت استانبول را مشاهده نمایید. در پاییز نیز خنک بودن هوا و آب و هوای بکر سبب بهتر و خاطره انگیز شدن سفر شما خواهد بود. در این فصل ها می توانید از تور استانبول خود بهترین بهره را ببرید و با عزیزانتان بهترین و زیبا ترین خاطره ها را ثبت نمایید. بهترین تور استانبول را بعد از بررسی انتخاب نمایید.

turkeyasemanpaytakht

تور لحظه آخری استانبول چه نوع توری است؟

گاهی ممکن است آژانس های مسافرتی متنوع، تور هایی را راه اندازی کنند، اما تا لحظه های آخر این تور ها به ظرفیت کامل نرسند، به همین دلیل آژانس های تور های خود را در لحظه های آخر با قیمت های مناسب تری به فروش می رسانند. تور های لحظه آخری دارای قیمت های مقرون به صرفه ای هستند و کیفیت عالی دارند. اما باید برای لحظات آخر خود را به فرودگاه و به تیم تور برسانید. در این حالت باید از قبل آمادگی لازم را داشته باشید. شما می توانید برای دریافت و ثبت نام تور لحظه آخری استانبول از طریق سایت آژانس های معتبر موجود اقدام نمایید و سفری زیبا را در کنار عزیزانتان تجربه نمایید.

جشن ها و مراسم های متنوعی که می توانید در تور استانبول آن ها را مشاهده نمایید

جشن های متنوعی در تور استانبول قابل مشاهده هستند و در زمان های خاصی که برای سفر به این شهر زیبا، انتخاب نموده اید می توانید از دیدن این جشن ها لذت ببرید. از مهمترین و قدیمی ترین جشن های سنتی که می توانیم در استانبول آن ها را مشاهده نماییم، می توانیم موارد زیر را عنوان کنیم:

  1. فستیـوال و یا جشن هیدیرِلِس
  2. فستیوال و یا کارناوال جاز استانبول
  3. فستیوال مولانا و درویش‌های چرخان در قونیه
  4. جشنواره دوسالانه استانبول
  5. فستیوال فیلم در استانبول
  6. فستیوال موسیقی استانبول
  7. جشن رنگ های استانبول

با در نظر داشتن موقعیت زمانی برای برگزاری این مراسم ها، فستیوال ها و جشنواره ها می توانید برای بازدید از این مراسم های زیبا در استانبول اقدام نمایید.

کلام نهایی

با توجه به مواردی که در خصوص تور استانبول و اطلاعاتی که در خصوص تور لحظه آخری عنوان نمودیم، می توانید برای سفر به این شهر زیبا اقدام نمایید. همچنین می توانید در این راستا از سایت ها و آژانس های مطرح و معتبر مانند آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت استفاده نمایید و در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه بهترین تور های موجود را خریداری نمایید. در نظر داشته باشید معتبر بودن و مطمئن بودن سایت های موجود موارد بسیار مهمی هستند که باید در زمان رزرو تور چه داخلی و چه خارجی به آن توجه نمایید.

برگرفته از سایت راز آسمان پایتخت https://www.asemanpaytakht.com

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1658518

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =