۷ نفر
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
افزایش قد با ورزش بعد بلوغ

افزایش قد با ورزش بعد بلوغ ممکن است! اما باید بدانید چه ورزشی را انجام دهید!

قصد داریم در این مقاله شما را با بهترین حرکات ورزشی برای رشد قد آشنا کنیم.

اگر میخواهید با بهترین حرکات و تمرینات مناسب بلند شدن قد بعد از دوران بلوغ آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

آیا افزایش قد با ورزش بعد بلوغ ممکن است ؟

شاید خیلی از شما شنیده باشید که بعد از بسته شدن صفحات رشد قد بلند نمی شود، این جمله درست است قد شما به صورت طبیعی رشد نخواهد کرد! اما شما با برخی از ورزش ها میتوانید افزایش قد را تجربه کنید!

ورزش های افزایش قد، نوسانات بدن شما مثل قوس، گودی کمر و ... را از بین میبرند تا قد شما بلند شود! این نوسان ها در تمام افراد وجود دارد، به همین خاطر شما به صورت قطعی با ورزش میتوانید رشد قد داشته باشید.

اما شاید برای شما سوال شده باشد که چه ورزشی برای رشد قد ما مناسب است! در ادامه با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال را دریافت کنید.

بهترین ورزش ها برای افزایش قد

ورزش های زیادی وجود دارند که در قد ما موثر هستند! اما همه این ورزش ها اثر مثبت ندارند! برخی از ورزش ها قد ما را بلند تر و برخی قد را کوتاه تر می کنند! به همین خاطر شما باید ورزش هایی را انجام دهید که مناسب رشد قد باشند!

همچنین شما باید از تمرین هایی که قد شما را کوتاه میکنند دوری کنید. در ادامه اگر میخواهید بدانید کدام ورزش برای افزایش قد مناسب است با ما همراه باشید.

فهرست ورزش های مناسب رشد قد

سعی کنید از ورزش های زیر استفاده کنید تا قد شما بلند تر شود، همچنین برای اینکه بفهمید کدام ورزش برای شما مناسب تر است میتوانید عبارت "مستر قد" را سرچ کنید و به سایت اول مراجعه کنید تا مشاوره رایگان دریافت کنید.

  • حرکات اصلاحی
  • بسکتبال
  • حرکات کششی
  • والیبال
  • ژیمناستیک

توجه: اگر میخواهید با فهرست بیشتری از تمرینات رشد قد آشنا شوید میتوانید عبارت "ورزش برای افزایش قد مستر قد" را در گوگل سرچ کنید و به سایت اول مراجعه کنید.

فهرست ورزش های کوتاه کننده قد

شما برای اینکه رشد قد داشته باشید نباید برخی از ورزش ها را انجام دهید، در ادامه به بررسی ورزش های کوتاه کننده قد می پردازیم.

  • حرکت هاگ پا
  • حرکت اسکوات
  • تمرین پرس پا
  • وزنه برداری
  • بدنسازی (البته اگر بدنسازی را زیر نظر مربی کار کنید ایرادی ندارد.)

نکته: به صورت کلی ورزش هایی که به استخوان زانو پای شما فشار می آورد را نباید انجام دهید.

تمرینات برای رشد قد

بهترین زمان برای انجام ورزش رشد قد کی است ؟

به طور کلی هیچ فرقی ندارد که چه زمانی شما ورزش می کنید! هر وقت که احساس کردین آماده ورزش هستید شروع به تمرین کنید. اما باید برخی از نکات مهم را در نظر بگیرید.

نکته اول: قبل از ورزش حتما باید غذا خورده باشید! شما 1 ساعت قبل از تمرین باید 1 وعده غذایی مفید داشته باشید تا در طول تمرین کم نیاورید.

نکته دوم: اگر میخواهید نتیجه بهتری از تمرین بگیرید باید قبل از تمرین گرم کنید! اگر قبل از ورزش گرم نکنید ممکن است آسیب ببینید و یا نتیجه مطلوبی کسب نکنید.

نکته سوم: شما یکی، دو روزه نمی توانید قد بلند شوید! باید تمرینات را منظم و برای چند ماه انجام دهید تا نتیجه بگیرید، اگر میخواهید فقط 1 هفته ورزش کنید و نا امید شوید اصلا شروع نکنید.

نکات بالا را در نظر بگیرید و شروع به ورزش کنید تا در سریع ترین زمان ممکن قد شما بلند تر شود، هر جا هم مشکل داشتید از سایت افزایش قد مستر قد کمک بگیرید.

رشد قد با ورزش بعد بلوغ

چقدر ورزش کنیم تا رشد قد داشته باشیم ؟

هیچ عدد دقیقی وجود ندارد که شما باید چقدر ورزش کنید! اما یکسری کلیات وجود دارد که همه باید رعایت کنند. اول از همه باید بگوییم که نیاز نیست شما هر روز ورزش کنید! شما باید استراحت هم کنید.

برای مثال در طول هفته سعی کنید 5 روز ورزش کنید و 2 روز استراحت کامل کنید! خیلی از مردم فکر میکنند هر چقدر بیشتر ورزش کنند بهتر است، اما این درست نیست.

نکته بعدی که باید توجه کنید این است که شما باید حداقل در طول روز 30 دقیقه تمرین کنید، یعنی اگر قصد دارید تمرینات اصلاحی انجام دهید حداقل باید 1 بار در روز به مدت 30 دقیقه ورزش کنید.

نکته مهم بعدی این است که شما نباید زیاد ورزش کنید، باید به اندازه تمرین کنید! اما شاید ندانید که به اندازه ورزش کردن برای شما یعنی چقدر؟ اگر این دغدغه را دارید نگران نباشید!

توجه: شما میتوانید به سایت مستر قد مراجعه کنید تا به شما بگوییم چه ورزشی را چقدر انجام دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم به شما بگوییم آیا افزایش قد با ورزش بعد بلوغ ممکن است یا خیر! امیدواریم که پاسخ این سوال را گرفته باشید.

اگر هر گونه سوالی در مورد رشد قد داشتید حتما در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: سایت افزایش قد مستر قد | MRGHAD.IR

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1658646

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =