۳ نفر
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
سقوط مرگبار پاترول در جنگل

ایرنا نوشت: رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گرگان از سقوط یک دستگاه خودروی پاترول در جنگل‌های شموشک گرگان خبر داد و گفت: در حاشیه از چهار سرنشین خودرو یک نفر جان باخته است که عملیات خارج کردن جسد از خودرو در حال انجام است.

رسول مقسم روز شنبه افزود: گزارش سقوط این دستگاه خودرو گردشگران در منطقه «چکل آتشان» جهان نما کردکوی به جنگل واقع در جنوب روستای «شموشک» گرگان ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه عصر جمعه ۱۴ مرداد از سوی مدیریت بحران استانداری گلستان به منابع طبیعی و آبخیزداری گرگان به منظور کمک گردشگران ارسال شد.

وی ادامه داد: این اداره بلافاصله با بهره‌گیری از یک دستگاه «هلی شات» یگان حفاظت اداره کل و یک گروه چهار نفره جنگلبانان گرگان و کردکوی و تیم هایی از جمعیت هلال احمر برای شتاب در عملیات امدادرسانی به منطقه اعزام شده‌اند که بلافاصله محل سقوط این خودرو شناسایی شد.

مقسم خاطرنشان کرد: تاخیر در آزادسازی جسد از خودرو به خاطر قرار گرفتن در لب پرتگاه، سخت گذر بودن منطقه جنگلی، برخورد با تاریکی شب و شیب بسیار تند بوده که برای خارج کردن جسد باید امکانات برای برش خودرو به منطقه انتقال داده شود که امدادگران جمعیت هلال احمر تا ساعتی دیگر این عملیات را پایان خواهند داد.

وی گفت: این خودروی گردشگران چهار نفر سرنشین داشته که قبل از سقوط، سه نفر از آنان خارج شده بودند.

بیشتر بخوانید:

افزایش تصادفات عابران پیاده در شب‌های محرم به خاطر تاریکی شب، لباس مشکی عزاداران و خستگی رانندگان

تصادفات جرحی ساختگی برای سرکیسه کردن راننده خودروهای گران قیمت

47231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1659096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =