جریمه میلیاردی دو پرونده قاچاق سوخت در هرمزگان وصول شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان از وصول جریمه میلیاردی دو پرونده قاچاق سوخت در این استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، مرتضی ممیزی مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: جرایم صادرشده در مورد دو پرونده قاچاق سوخت در هرمزگان وصول شد.

به گفته وی، یکی از پرونده‌های وصول شده مربوط به کشف 17 هزار لیتر گازوییل قاچاق از یک فروند لنج در آبهای بوموسی بود که پرونده آن پس از کشف دریابانی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده بود و ضمن توقیف محموله فوق، پرونده در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان بندرلنگه رسیدگی و شعبه پس از بررسی و تحقیقات لازم، تخلف را احراز، مبلغ 10 میلیارد و 791 میلیون ریال جزای نقدی صادر و آن وصول شد.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی، پرونده جریمه وصولی دیگر در حوزه تعزیرات حکومتی در هرمزگان مربوط به کشف 50 هزار لیتر گازوییل قاچاق توسط دریابانی در آبهای ساحلی میناب از دو فروند شناور بود که با مشک‌های ماری به سمت دریا حمل می‌شد و بر اساس آن تحقیقات اولیه انجام و مراتب صورتجلسه و جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال نمودند.

سرپرست تعزیرات حکومتی هرمزگان ادامه داد: پرونده در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان میناب رسیدگی و شعبه پس از بررسی و تحقیقات لازم، تخلف را احراز، علاوه بر ضبط کالا و مبلغ 17 میلیارد و 247 میلیون ریال جزای نقدی وصول شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1660095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =