رسیدن به تمدن نوین اسلامی با نقش‌آفرینی متعهدانه خبرنگاران عینیت می‌یابد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: اصحاب رسانه و خبرنگارانی که رسالت خود را به محبت اباعبدالله (ع) و پیمان قلبی با آن حضرت گره زده‌اند، دریافته‌اند که نیل به سمت تمدن نوین اسلامی، با نقش‌آفرینی متعهدانه، موثر و هم‌افزای آنان عینیت می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدحسین فائزی، مدیرکل ارشاد قزوین به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار پیام تبریکی صادر کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی

حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) راوی رویداد بزرگ تاریخ است. هرچه یک رویداد با عظمت‌تر و بزرگ‌تر باشد، روایت آن با ظرافت‌ها و پیچیدگی‌های بیشتری همراه است؛ خصوصا آنکه قرار باشد این رویداد، قلب تاریخ شود و مبدا چرخش آن. روایت زینب کبری از واقعه عاشورا، آن را به یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویدادهای تاریخی بدل کرد و پیام ایستادگی حق در برابر باطل را به جهان مخابره نمود.

اصحاب رسانه و خبرنگارانی که رسالت خود را به محبت اباعبدالله (ع) و پیمان قلبی با آن حضرت گره زده‌اند، دریافته‌اند که نیل به سمت تمدن نوین اسلامی، با نقش‌آفرینی متعهدانه، موثر و هم‌افزای آنان عینیت می‌یابد.

هفدهم مردادماه و روز خبرنگار بهانه‌ای است تا از شهدای عرصه خبر و اطلاع رسانی به ویژه شهید محمود صارمی یاد کنیم؛ همو که جان شیرین خود را در راه روشنگری و حقیقت‌گویی به جان‌آفرین داد و ذره‌ای از آرمان‌های اسلام عزیز و دفاع از کیان و استقلال این کشور کوتاه نیامد.

اینجانب بر خود وظیفه می‌دانم ضمن تسلیت ایام شهادت سیدالشهداء و یاران باوفایش، روز خبرنگار را گرامی داشته و قدردان زحمات همه خبرنگاران، قلم‌فرسایان و کسانی که قلم و نبض‌شان برای پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی می‌تپد باشم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1660130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =