۲ نفر
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷
افزایش درآمد با طراحی سایت

این روزها داشتن سایت کوچک و بزرگ نمی شناسد و همه ی شغل ها در حال طراحی سایت برای خود هستند.

بسیاری از کسب و کارهای سنتی دیگر رونق نداشته و از طریق کسب و کار اینترنتی پیگیری می شوند. شاید برای شما هم سوال شده باشد که این همه وب سایت درآمدی نیز دارد؟ چگونه می توان در میان انبوه وب سایت های مختلف یکی از بهترین ها بود؟ در این مقاله می خواهیم در مورد دلیل ایجاد طراحی سایت، تاثیر آن بر روی درآمد و روش های رسیدن به درآمد بالا با طراحی سایت به بحث و بررسی بپردازیم. در صورتی که می خواهید برای طراحی سایت و یا سئو اطلاعات بیشتری کسب کنید می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان مجموعه نبض نت بهره مند شوید.

چرا برای شغل خود باید سایت داشته باشم؟

شاید هنوز قانع نشده اید که طراحی وب سایت این روزها از نان شب هم واجب تر شده است. در این بخش می خواهیم برای شما دلایلی را بیان کنیم که نشان می دهد طراحی سایت یکی از ملزومات پیشرفت در کار محسوب می شود. کسی را می شناسید که از اینترنت اطلاعاتی نداشته باشد و یا نام آن نیز به گوشش نخورده باشد؟ قریب به ۸۰ درصد مردم کشور با اینترنت سر و کار دارند و یا حداقل اطلاعاتی در مورد آن دارد. حتی سالمندان کشور نیز با وجود اینکه از اینترنت و فضای مجازی کاملا به دور هستند نام شرکت های بزرگی مانند دیجی کالا، ترب و ... به گوششان خورده و می دانند که تقریبا این شرکت ها چه کاره اند.

حال که بخش عظیمی از مخاطبین و مشتریان شما با اینترنت سر و کار دارند و روزانه حداقل ۴ ساعت از وقت خود را در اینترنت صرف می کنند چگونه می توانید تبلیغات کنید و برند خود را به مشتریان معرفی کنید؟ استفاده از تراکت های تبلیغاتی؟ چند نفر تراکت شما را مطالعه می کنند و به فروشگاه و یا شرکت شما مراجعه می کنند؟ هرگونه استفاده از فیزیکی از تبلیغات نمی تواند جوابگوی برندسازی شما باشد چرا که این بار با میلیون ها انسان طرفید که ترجیح می دهند برای خریدهای خود از اینترنت استفاده کنند.

برخی از افراد نظرشان این است که بدون طراحی سایت فروشگاهی اقدام به تبلیغات اینترنتی کنند. یعنی از دیگر وب سایت ها برای تبلیغات استفاده کنند. این تبلیغات تنها برای محدوده ی شهر شما نمایش داده نمی شود بلکه تمامی افراد حاضر در یک کشور و یا حتی جهان این تبلیغ را مشاهده می کنند. بر فرض که فردی از دیگر استان از فروشگاه شما نیاز به خرید دارد. تکلیف چیست؟ شما وب سایتی ندارید که با استفاده از آن بتوانید محصول مورد نظر را به فروش برسانید و برای مشتری ارسال کنید.

حال بخشی دیگر از ماجرا را تماشا کنید. در طول روز چندساعت می توانید فروشگاه و یا شرکت خود را باز نگاه دارید تا مشتری مراجعه کند؟ اوج حضور مشتری ساعت های خاصی می باشد که اگر در این ساعات فروشگاه باز نباشد بخش زیادی از مشتریان خود را از دست داده اید. فضای وب و اینترنت یک فضای بدون محدودیت می باشد. کاربران می توانند در هر ساعتی از شبانه روز و هر جایی از کشور که هستند سفارش خود را ثبت کنند و محصول خود را در تایم تعیین شده دریافت کنند. همانطور که مشخص است دیگر محدودیت زمانی و مکانی برای فروش محصول و یا ارائه خدمات ندارید و به راحتی می توانید در هر ساعتی از شبانه روز اقدام به کسب درآمد کنید.

افزایش درآمد با طراحی سایت

در کنار مواردی که بیان شد از معایب فروشگاه فیزیکی می توان به این موضوع نیز اشاره داشت که برای راه اندازی آن می بایست یک سرمایه اولیه عظیم داشته باشید. خرید یک مکان برای تاسیس فروشگاه و یا اجاره آن و در عین حال داشتن نیروی انسانی برای انجام کار. با داشتن وب سایت دیگر خبری از اجاره بها، حقوق پرسنل و ... وجود ندارد. با طراحی یک سایت ارزان و به صرفه می توانید تمامی هزینه های اضافی را کسر کنید.

بازاریابی برای شغل یکی از سخت ترین و پر استرس ترین بخش ها محسوب می شود چرا که هزینه زیادی را در کوتاه مدت باید بپردازید و در مورد نتیجه آن نیز اطلاعی ندارید. اما طراحی سایت یک کار کم هزینه و بی درسر محسوب می شود. اینبار با هزینه کمتری برای سئو و به صورت مستمر مطمئن خواهید بود که نتیجه ی کار را می بینید. خواهید دید که مزیت طراحی سایت برای وب سایت ها در بازاریابی آنلاین بسیار پررنگ تر از بقیه موارد خواهد بود و تمامی مزایای افزایش درآمد را پوشش می دهد.

چجوری وب سایت راه اندازی کنم؟

اگر در مورد طراحی سایت و این چاله ی پر پیچ و خم اطلاعاتی ندارید بهتر است کار را به یک کاردان بسپارید که از نتیجه کار رضایت بیشتری داشته باشید. طراحی سایت یک مسیر مشخصی را طی می کند که از خرید هاست و دامنه شروع می شود و ایجاد یک ظاهر منحصر به فرد و خلاقانه ختم می گردد. اما برای طراحی سایت چقدر باید هزینه کرد؟ در نظر داشته باشید که در وهله اول این هزینه به نوع کسب و کار شما وابسته است و در مرحله دوم وابسته به امکاناتی است که برای وب سایت خود می خواهید ایجاد کنید. در حالت کلی برای این که اطلاعات کافی در مورد هزینه طراحی سایت داشته باشید می بایست با یک مشاور مشورت کنید. برای این کار می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان مجموعه طراحی سایت نبض نت و سئو نبض نت بهره مند شوید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1660265

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =