بازاریابی هدفمند با استفاده از بانک اطلاعات ساختمان

در این مقاله می خواهیم به اهمیت بازاریابی هدفمند با استفاده از بانک اطلاعات ساختمانی بپردازیم.

امروزه اطلاعات است که حرف اصلی را در هر کسب و کاری می زند. بدون داشتن اطلاعات چگونه می توان در بیزنس خود موفق شد؟ بیل گیتس، مارک زاکربرگ، ایلان ماسک یا ده ها کارآفرین برتر دیگر، اگر مجهز به اطلاعات قوی نبودند، آیا می توانستند در حوزه ی مورد نظرشان، تبدیل به غول های بی بدیلی شوند؟

طبیعی است که پاسخ منفی باشد. بنابراین حتی شمایی که در مشاغل ساختمانی مشغول به کار هستید هم نیازمند اطلاعات هستید تا کسب و کارتان را رونق بدهید.

بازاریابی هدفمند می تواند شما را به اهداف شغلی تان نزدیک تر کند.

در این مقاله می خواهیم به اهمیت بازاریابی هدفمند با استفاده از بانک اطلاعات ساختمانی بپردازیم. اگر در یکی از مشاغل ساختمانی کار می کنید و دلتان می خواهد که یک خانه تکانی اساسی به کسب و کارتان بدهید، حتما تا انتها، این مطلب را مطالعه کنید.

بانک اطلاعات ساختمانی چیست؟

قبل از این که به اهمیت این شکل از بازاریابی هدفمند بپردازیم، باید بدانیم که بانک اطلاعات ساختمان چیست؟

تصور کنید که شما فروشنده ی نوعی مصالح ساختمانی مثل آجر یا سیمان هستید. یا این که خدمات ساختمانی مثل نصب آسانسور یا رنگ آمیزی ساختمان انجام می دهید. در چنین شرایطی برای این که مشتریان بیشتری به دست بیاورید، باید چه اطلاعاتی در اختیار داشته باشید؟

در پاسخ باید بگوییم که شما نیازمند اطلاعات زیر هستید:

اول از همه لازم است که مشتری های هدف خود را بشناسید. در این میان چه کسانی می توانند مشتری های بالقوه ی شما باشند؟ خب جواب واضح و روشن است: ساختمان های در حال ساخت!

دومین اطلاعاتی که مورد نیازتان هست ، این است که بدانید در مورد یک ساختمان، طرف حساب شما کیست؟ در واقع سوال اصلی این جاست که برای فروش محصول یا خدمات خود نیازمند مذاکره با چه کسی هستید؟

به نظر می آید جواب این سوال نیز واضح و روشن باشد: شما باید با پیمانکار و سازنده ی ساختمان صحبت کنید. اما چگونه؟ چطور می توان به این شخص دسترسی داشت؟ برای مذاکره و تبلیغات شما باید شماره تلفن و شماره موبایل سازندگان را داشته باشید.

گاهی لازم است که بدانید ساختمان مورد نظرتان در چه مرحله ای از ساخت است. چرا که مهم ترین چیز این است که ساختمان مربوطه به خدمات شما نیاز داشته باشد. مثلا در صورتی که شما خدمات اجرای فونداسیون و پی ریزی ساختمان ارائه می کنید اما ساختمان مربوطه در مرحله ی نازک کاری است، طبیعی است که دیگر نیازی به خدمات شما نداشته باشد.

حالا باید بدانید که تمامی این اطلاعات در یک بانک اطلاعات ساختمانی گنجانده شده است. شما می توانید تمامی ساختمان های در حال ساخت تهران و حومه را در چنین دیتابیس هایی پیدا کرده و کلیه ی اطلاعات موردنظرتان را استخراج کنید.

شماره موبایل و شماره تماس سازندگان ساختمان

بازاریابی هدفمند از طریق بانک اطلاعات ساختمانی

زمانی که صحبت از بازاریابی هدفمند می شود، در واقع تنها یک منظور وجود دارد:

تدوین نوعی استراتژی به خصوص برای رسیدن به مشتری هدف و ترغیب هر چه بیشتر او، به خرید محصول یا خدمات!

برای این که بتوانید بازار هدف خود را به خرید ترغیب کنید، لازم است که به طور کامل آن ها را بشناسید.

حالا چه اطلاعاتی در یک بانک اطلاعات ساختمانی وجود دارد که منجر به شناخت کامل بازار هدف می شود؟

مرحله ی ساخت پروژه

همان طور که گفتیم شما برای انجام یک بازاریابی هدفمند، لازم است بدانید که پروژه ی ساختمانی مورد نظرتان، دقیقا در چه مرحله ای از ساخت قرار گرفته است. به این ترتیب می توانید خودتان را یک گام به مشتری مورد نظرتان نزدیک کنید.

آدرس دقیق پروژه

گاهی ممکن است که شما دنبال یک سری ساختمان و پروژه ی ساختمانی به خصوص باشید. مثلا تمایل دارید که محصولات یا خدمات خود را به پروژه های منطقه ۱ تهران ارائه کنید. وجود یک بانک اطلاعات ساختمانی با اطلاعات طبقه بندی شده می تواند این نیاز شما را پاسخ گو باشد.

شماره تماس سازندگان

تصور کنید که شما می خواهید با استفاده از یک سری پیامک های تبلیغاتی، خدمات یا محصولات خود را به دست بازار هدف برسانید. اگر این پیامک ها را به شماره های رندوم و تصادفی ارسال کنید، احتمال این که بازاریابی خودتان را هدر داده باشید و پیامک به دست افراد مورد نظر نرسد، بسیار بالاست. اما با وجود شماره تماس پیمانکارانی که در یک دیتابیس ساختمانی ردیف شده اند، می توانید اطمینان داشته باشید که تبلیغات شما به دست بازار هدف می رسد.

مشاهده ی امکانات یک پروژه

زمانی که شما به یک بانک اطلاعات ساختمانی دسترسی داشته باشید، می توانید امکاناتی که قرار است در پروژه ی ساختمانی مربوطه کار شود را ببینید. مثلا قرار است این ساختمان مجهز به استخر یا روف گاردن باشد. یا این که تاسیسات آتش نشانی یا برقی خاصی دارد. مشاهده ی این امکانات برای برخی از مشاغل ساختمانی حیاتی است چرا که باعث می شود، ساختمان هایی که به خدماتشان نیاز دارند را شناسایی کرده و به بازار هدف خود نزدیک تر شوند.

معرفی بانک اطلاعات ساختمانی سازه یاب

اما حالا که با اهمیت بازاریابی هدفمند با استفاده از بانک اطلاعات ساختمانی آشنا شدید، زمان آن رسیده که شما را با یکی از بهترین و جامع ترین دیتابیس های ساختمانی تهران و حومه آشنا کنیم. این دیتابیس بسیار جامع و کامل است و ویژگی های منحصر به فرد آن باعث شده تا کسب و کارهای ساختمانی زیادی رونق بگیرند.

سازه یاب، برای تمام کسانی که مشاغل ساختمانی دارند، نامی آشنا به حساب می آید. این مجموعه ی بزرگ دارای یکی از بهترین و کامل ترین بانک های اطلاعات ساختمانی کشور است.

اما چه ویژگی هایی این دیتابیس را منحصر به فرد کرده است؟

در واقع چرا آن را به تمام مشاغل ساختمانی توصیه می کنیم؟

  • این بانک اطلاعات ساختمانی جامع و کامل است. به این معنی که تمامی پروژه های ساختمانی جدید تهران و حومه، در اسرع وقت به این دیتابیس اضافه می شوند. در واقع تیمی حرفه ای از کارشناسان، به طور دائم و مداوم روی این بانک اطلاعات ساختمانی کار می کنند.
  • اطلاعات موجود در این بانک اطلاعاتی قابل اتکاء و اطمینان است. به این معنی که احتمال خطا و اشتباه در آن بسیار ناچیز است. بنابراین با خیالی آسوده می توانید از اطلاعات ساختمان هایی که در این بانک وجود دارد، جهت پیشبرد اهداف بازاریابی خود استفاده کنید.
  • بانک اطلاعات ساختمانی سازه یاب، به طور دائم آپدیت می شود. روزانه حدود ۵۰ پروژه ی جدید ساختمانی به این دیتابیس بزرگ اضافه می شود تا همواره مشتری های جدیدی داشته باشید.
  • این بانک اطلاعاتی برای تمامی مشاغل ساختمانی مناسب است. فرقی نمی کند که فروشنده ی محصولات هستید یا ارائه کننده ی خدمات ساختمانی! چرا که در هر صورت، این بانک اطلاعات ساختمانی می تواند برایتان مفید واقع شود.
  • بانک اطلاعاتی سازه یاب، مجهز به یک پنل پیامکی است تا شما بتوانید به سادگی، پیامک های تبلیغاتی خود را به شماره تماس سازندگان ساختمانی ارسال کرده و محصولات خود را به دست بازار هدف برسانید.

امروزه بدون داشتن اطلاعات، نمی توان انتظار چندانی داشت که کسب و کارتان موفق ظاهر شود. در واقع، هر زمانی که با سلاح اطلاعات، وارد عرصه شده ایم، احتمال موفقیتمان بیشتر بوده است. این موضوع در مورد بازاریابی و مارکتینگ مشاغل ساختمانی نیز صدق می کند.

سازه یاب ، راهی برای پیشرفت شغل شماست

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1660467

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =