۰ نفر
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
530 میلیاردی اراضی ملی در قشم رفع تصرف شد

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از رفع تصرف بیش از 35 هزار متر از اراضی ملی به ارزش 530 میلیارد ریال در شهرستان قشم خبر داد. 

به گزارش خبرآنلاین، «سردار غلامرضا جعفری»، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی شهرستان قشم در اجرای طرح عملیاتی مبارزه با جرایم اقتصادی و در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی سودجو دریکی از روستاهای تابعه این شهرستان اقدام به تصرف غیرقانونی اراضی ملی کرده است، بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با تشکیل تیمی به محل اعزام که با بررسی های میدانی و استعلام های دقیق صورت گرفته مشخص شد، مقدار 35 هزار و 634 متر از اراضی ملی توسط یک فرد سودجو و قانون گریز به صورت غیرقانونی تصرف شده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش اراضی رفع تصرف شده را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی 530 میلیارد ریال عنوان کرد ه و اظهار داشت: با هماهنگی و حضور نماینده قضائی و همکاری سازمان خواهان ،اراضی موصوف رفع تصرف شد.

این مقام انتظامی استان خاطر نشان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1660476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =