۰ نفر
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲
مدرک ICDL  مورد تایید امور استخدامی

با توجه به شرایط کاری روزمره تمامی مراکز دولتی و خصوصی نیازمند این هستند که کارمندان خود با دوره آموزش ICDL  آشنایی داشته باشند.

دریافت مدرک ICDL یکی از الزامات استخدام است.

مدرک ICDL معتبر را چگونه بشناسیم؟

پس از طی کردن آموزش icdl برای دریافت مدرک icdl معتبر توجه کنید که موسسه فوق اعتبار لازم را داشته باشد. بسیاری از موسسات ازاد فنی حرفه ای پس از شرکت در دوره شما را جهت شرکت در آزمون icdl به سازمان فنی حرفه ای معرفی می کنند و پس از شرکت در ازمون از خود سازمان فنی حرفه ای مدرک اخذ و قابل رهگیری از خود سازمان می باشد.

تذکر: در صورتی که آموزشگاه آزاد فنی حرفه ای مدرک موسسه خود را با شماره مجوز فنی حرفه ای به اسم مدرک پایان دوره آموزش با نمره و آزمون به کاربر ارائه دهد با اسم مدرک فنی حرفه ای این نوع مدارک برخلاف آیین نامه فنی حرفه ای و خلاف قوانین فنی حرفه‌ ای است.

و شما می توانید جهت اطلاع بهتر با شماره خود سازمان فنی حرفه ای تماس بگیرید و نام آموزشگاه را اعلام کنید و حتما سوال خود را راجع به این که خود آن آموزشگاه مدرک را اخذ می کند و از سازمان فنی حرفه ای قابل رهگیری نمی‌باشد را مطرح نمایید تا از صحت این موضوع مطلع گردید.

نتیجه گیری اینکه اگر آموزشگاه آزاد فنی حرفه ای اگر از سمت خود مدرکی با اسم مدرک پایان دوره آموزش با نمره و آزمون به کاربری ارائه دهد طبق ایین نامه فنی حرفه ای خلاف و فاقد ارزش می باشد.

مدرک ICDL  مورد تایید امور استخدامی

گرفتن مدرک icdl فوری

مرکز آموزش هرمس نخستین مرکز آموزش مجازی با قابلیت آزمون آنلاین بلافاصله پس از ثبت نام و صدور مدرک icdl دیجیتال و مدرک فوریICDL معتبر ملی و مدرک بین المللی صورت فیزیکی در کشور می باشد که با ۷ سال سابقه در بستر وب یکی از برند های شناخته شده آموزش مجازی می باشد.

جهت ثبت نام و دریافت سریع مدرک icdl میتوانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

مدرک icdl

مدرک icdl مورد تایید سازمانی امور استخدامی کشور

مدرک icdl مراکزی که در لیست استخدامی کشور ، یا مستقیم از خود سازمان فنی حرفه ای ، وزارت علوم وزات فرهنک و ارشاد اسلامی و آموزش پرورش باشد مورد تایید مراکز دولتی استخدامی کشور میباشد.

مدرک دیجیتال icdl

شما میتوانید پس از ثبت نام در دوره آموزش مهارت ۷ گانه icdl با شرکت در آزمون آنلاین در هر کجا که هستید از طریق رایانه شخصی یا موبایل خود به صورت چهار گزینه ی آزمون را اجرا کنید و تا ۳ مرتبه آزمون برای شما قابل اجرا خواهد بود و در صورت قبولی بلافاصله به صورت دیجیتال مدرک icdl خود را میتوانید مشاهده ، دانلود یا پیرینت بگیرید و اصل مدرک فیزیکی به صورت پست پیشتاز برای آدرس شما در هر کجای کشور میباشد ارسال میگردد.

برای اطلاع از شرایط و هزینه مدرک icdl بر روی لینک زیر کلیک کنید

هزینه مدرک icdl

مدرک ICDL  مورد تایید امور استخدامی

Icdl چیست؟

مهارت ۷ گانه که مخفف ان International Computer Driving License یکی از مهارت های اصلی رایانه میباشد که شامل ۷ مهارت اصلی رایانه بوده و کارمندان با دریافت این مدرک میتوانند توانایی خود در این رشته آموزش پر طرف دار را نشان دهند و برای استخدام از ان استفاده کنند.

مدرک فنی حرفه ای icdl

جهت دریافت مدرک icdl فنی حرفه ای باید به یکمی از آموزشگاه های مجاز فنی حرفه ای مراجعه کرده و پس از طی کردن دوره شما را جهت آزمون به خود سازمان معرفی کنند تا پس از قبولی از سمت خود فنی حرفه ی مدرک برای شما اخذ گردد

دوره آموزش icdl شامل چیست؟

Word - ورد

Excel - اکسل

Power Point – پاور پوینت

Access - اکسس

Internet - اینترنت

Windows - ویندوز

آموزش مبانی رایانه

مدرک ICDL  مورد تایید امور استخدامی

با طی کردن این دوره ها جهت استخدام در مراکز استخدامی کشور کار فرمایان متوجه این می شوند که شما توانایی کار با رایانه در محیط کار را خواهید داشت.

گرفتن مدرک ICDL بدون کلاس

در صورتی که قبلا آموزش ICDL را طی کرده باشید و نیاز به مدرکICDL سریع داشته بشاید میتوانید از مرکز آموزش هرمس گزینه نیاز به محتوای آموزش ندارم را انتخاب کنید و تنها با شرکت در آزمون مربوطه مدرک خود را به صورت آنی دریافت کنید.

جهت دریافت مدرک بدون کلاس وارد لینک زیر شوید

آزمون icdl

آموزش مهارت ۷ گانه به صورت مجازی

در صورتی که به دنبال آموزش با کیفیت هستید مرکز آموزش هرمس به ادرس اینترنتی hermeslearn.com با ارائه آموزش های مجازی بدون حضور بستری راحت و آسوده از راه دور برای شما دوستاران فراهم نموده است تا بتوانید هر کجا هستید آموزش ببینید و مدرک خود را دریافت نمایید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1660590

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =