۰ نفر
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹
تاثیر برند بر قیمت سیم بکسل آسانسوری

سیم بکسل ها در گرید های فولادی و استیل با مشخصات مکانیکی بسیار متنوعی تولید می شوند.

تنوع بافت، ساختار، متریال و گرید و نوع مغزی سبب می شود که سیم بکسل ها با مشخصاتی بسیار خاص برای صنایعی خاص مورد استفاده قرار گیرند. تنوع مشخصات فنی و مکانیکی سیم بکسل ها سبب می شود که انتخاب بر حسب این مشخصات برای بسیاری از کاربران دشوار بوده و ساده ترین راه اطمینان کاربران از مشخصات فنی و کیفی محصول انتخاب بر حسب برند و خوش نامی کشور سازنده می باشد.

سیم بکسل گوستاولف محصولی بسیار با کیفیت از کشور آلمان می باشد که مطابق با استاندارد های اتحادیه اروپا تولید می شود. برند گوستاولف به تولید انواع سیم بکسل و بصورت تخصصی به تولید سیم بکسل های آسانسوری (اتصال کابین آسانسور) مبادرت دارد و محصولات خود را بر روی قرقره هایی ویژه همراه با پلاک و مشخصات فنی کامل ارائه می دهد.

سیم بکسل آسانسوری گوستاولف GUSTAV WOLF

صنایع آسانسوری با توجه به گسترش شهر سازی روز به روز در حال گسترش می باشد. به جز آسانسور های هیدرولیکی که از جک هیدرولیک استفاده می کنند و تنها برای ارتفاعات کم استفاده می شوند اتصال کابین آسانسور با موتور و حرکت کابین با بکارگیری نوعی از سیم بکسل فولادی تحت نام سیم بکسل آسانسوری صورت می پذیرد. این سیم بکسل که در سایز های حداقلی ۸ و حداکثری ۱۳ میلیمتر مورد استفاده قرار می گیرد با ساختار ۸ رشته (استرند) و بصورت ۸X۱۹ با ۱۹ مفتول در هر رشته بیشترین کاربری را برای صنعت آسانسور دارد.

سیم بکسل آسانسوری در سایز های ریز تر اغلب با مغزی فولادی و در سایز های بالاتر هم بصورت مغز کنفی و هم بصورت مغز فولادی مورد استفاده قرار می گیرد. انعطاف مناسب و مقاومت سایشی بالا از مهمترین فاکتور های کیفی سیم بکسل آسانسوری محسوب می شود. تنسایل مقاومت کششی با توجه به حد متوسط نیرو و تنش های کششی در تولید سیم بکسل آسانسوری گوستاولف اغلب ۱۵۶۰ نیوتن بر میلیمتر مربع و در برخی موارد به ۱۷۷۰ نیوتن بر میلیمتر مربع نیز می رسد.

علاوه بر ساختار های اصلی و عمومی سیم بکسل آسانسوری برند گوستاولف آلمان به تولید ساختارهایی ویژه از سیم بکسل آسانسوری که PAWO در چند ساختار مختلف نامیده می شود به تولید این محصول می پردازد. سیم بکسل گوستاولف اغلب همراه با یک نوار سبز رنگ که بر روی سطح استرند بیرونی این سیم بکسل بصورت خطی در طول کشیده شده است مشخص می شود. البته نمونه های چینی این محصول نیز که به بازار وارد شده اند دارای این نوار سبز رنگ هستند. با این وجود مقاومت سایشی، انعطاف، کیفیت قرقره و پلاک های ویژه و سرتیفیکت اصلی تولید کننده معیارهایی برای تشخیص نمونه های اصلی و طرح از این سیم بکسل می باشند.

مقایسه قیمت سیم بکسل گوستاولف با نمونه های چینی

کیفیت بالاتر، تکنولوژی بالاتر و دقت بالاتر در تولید همواره افزایش قیمت را نیز به دنبال دارد. این امر در مورد سیم بکسل گوستاولف که طبق استاندارد یکی از قدرتمند ترین کشور های صنعتی در دنیا تولید می شود نیز صادق می باشد. فناوری ویژه برند گوستاولف در کشش مفتول و فرایند حرارتی گرمایشی و سرمایشی که به یکنواخت شدن بلور های فلز در طول مفتول می انجامد، عدم وجود پلیسه ها و ترک های سطحی بر روی مفتول های سیم بکسل آسانسوری، آبکاری گالوانیزه بسیار مناسب که سطح بالایی از مقاومت محیطی در برابر زنگ زدگی را بوجود می آورد تماما به طول عمر بالاتر و کاربری بهینه تر سیم بکسل گوستاولف می انجامد. از این رو قیمت سیم بکسل گوستاولف نیز مانند دیگر محصولات اروپایی و بالاخص آلمانی در مواردی تا دو الی چند برابر بالاتر از قیمت سیم بکسل های چینی افزایش پیدا می کند.

منبع: تکین بکسل

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1660625

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =