نمونه سوالات بهداشت اصناف با جواب (سوالات جدید)

دانلود نمونه سوالات بهداشت اصناف (امتحان گواهینامه بهداشت اصناف) با جواب با فرمت pdf با بهترین کیفیت از سایت 20 بگیر.

دانلود نمونه سوالات امتحان گواهینامه بهداشت اصناف با جواب به صورت کامل و تضمینی با بهترین کیفیت شامل مهمترین سوالات آزمون را از سایت 20 بگیر دانلود کنید.

نمونه سوالات بهداشت اصناف pdf

برای دانلود سوالات بهداشت اصناف اینجا کلیک نمایید

برای دانلود سوالات بهداشت اصناف اینجا کلیک نمایید

جواب سوالات امتحان بهداشت اصناف

گسترش استفاده افراد از غذاها، مواد غذایی و فست فودها در اماکن عمومی و مراکز تفریحی و رفاهی سبب شده تا توجه به بهداشت از اهمیت افزون‌تری برخوردار شود؛ چرا که در صورت امکان وقوع مسمومیت غذایی در هر صنفی سبب خواهد شد تا زندگی افرادی که به هر نحوی از آن غذا استفاده نموده‌اند، به خطر افتد.

بنابر تحقیقات به عمل آمده، گزارش شده است که دلیل اصلی این مسومیت‌ها، عدم رعایت بهداشت پرسنل موجود در آن مجموعه بوده است؛ به همین منظور آموزشگاه‌هایی خصوصی به تایید دانشگاه‌های علوم پزشکی و زیر نظر وزارت بهداشت و درمان، تحت عنوان آموزشگاه بهداشت اصناف به جهت بالا بردن سطح آگاهی کارگران تهیه و توزیع مواد غذایی و پرسنل این مجموعه‌ها تاسیس شده است.

افراد جهت ثبت نام در این آموزشگاه‌ها و کسب گواهینامه بهداشت اصناف به مدارک زیر نیاز دارند:

  • یک قطعه عکس سه در چهار
  • یک برگ فتوکپی از کارت ملی
  • یک برگه کپی مدرک تحصیلی (دارندگان مدرک فوق دیپلم و بالاتر)

نمونه سوالات امتحان گواهینامه بهداشت اصناف

ثبت نام در این آموزشگاه به دو صورت قابل انجام است؛ روش اول به صورت حضوری با مراجعه مستقیم به آموزشگاه است، اما در روش دوم افراد نیازی به ثبت نام حضوری ندارند و تنها با مراجعه به پرتال ثبت نام الکترونیکی آموزشگاه به صورت اینترنتی قادر به گذراندن این دوره‌ها خواهند بود.

کلاس‌های آموزشی در بین ده تا شش جلسه متوالی و به مدت زمان ۲۴ ساعت برگزار خواهند شد، البته افرادی که دارای مدرک تحصیلی کاردانی یا بالاتر هستند، قادر خواهند بود تا کلاس‌های آموزشی را به صورت غیرحضوری شرکت نمایند.

سوالات امتحانی بهداشت اصناف با جواب

در این کلاس‌ها موضوعاتی از جمله بهداشت فردی، بهداشت مواد غذایی، آشنایی با انواع بیماری‌های مشترک در میان انسان‌ها و دام، بیماری‌های قابل انتقال توسط آب، شناسایی غذاهای آلوده شده، شناسایی انواع حشرات و نحوه شستشوی درست و اصولی میوه و سبزیجات به افراد آموزش داده می‌شود.

در نهایت پس از گذراندن کلاس‌های آموزشی داوطلبان می‌بایست در آزمون آن شرکت نمایند.

در این آزمون بیست سؤال چهار گزینه‌ای طرح خواهد شد که داوطلبان آموزش حضوری می‌بایست در آن حداقل نمره دوازده از بیست نمره را کسب کنند و همچنین افرادی که این دوره‌ها را به صورت غیر حضوری گذرانده‌اند می‌بایست نمره چهارده از بیست را جهت قبولی و گذراندن این دوره‌ها کسب کنند.

در نهایت به افراد واجد شرایط مدرکی تعلق خواهد گرفت که دارای مدت اعتبار سه سال است و پس از سپری شدن این مدت فرد باید نسبت به تمدید مجدد آن اقدام نماید.

نمونه سوالات بهداشت اصناف با جواب

طولانی بودن طول این دوره‌ها و حجم مطالب آموزشی و همچنین تخصصی نبودن مطالب آموزشی مختص به هر صنف سبب ایجاد مشکلاتی برای برخی از این افراد شده است؛ در این راستا تیم ما قصد دارد شما را با مجموعه آموزشی نمونه سوالات امتحان گواهینامه بهداشت اصناف آشنا نماید.

این مجموعه سوالات به گونه‌ای هستند که تنها با یک بار مطالعه آن‌ها داوطلبان قادر خواهند بود به درک و فهم بالایی از مطالب آموزشی و سوالات برسند. به همین رو پس از آن داوطلب می‌تواند مطلب مهم را از غیر مهم شناسایی نماید.

از طرفی پاسخ‌های گفته شده به سوالات موجود در این مجموعه به گونه‌ای هستند که مطلب را به صورت خلاصه در ذهن تثبیت خواهند نمود.

سوالات امتحانی نمونه سوالات امتحان گواهینامه بهداشت اصناف توانایی و مهارت‌های متقاضیان را در سطوح مختلف مورد سنجش قرار خواهد داد و تنها هدف از طراحی سوالات این مجموعه قبولی در امتحان گواهینامه بهداشت اصناف نخواهد بود، بلکه هدف اصلی این مجموعه افزایش سطح آگاهی در زمینه بهداشت عمومی است؛ به همین رو استفاده از نمونه سوالات امتحان گواهینامه بهداشت اصناف را به تمامی افراد پیشنهاد خواهیم کرد.

دانلود رایگان نمونه سوالات بهداشت اصناف

استفاده از نمونه سوالات امتحان گواهینامه بهداشت اصناف به عنوان روشی جهت یافتن نقاط ضعف افراد و همچنین کیفیت بخشیدن به یادگیری آن‌ها عمل خواهد نمود.

اگر به دنبال مجموعه آموزشی کامل و بدون کوچکترین نقصی هستید ما به شما نمونه سوالات امتحان گواهینامه بهداشت اصناف پیشنهاد خواهیم کرد.

با استفاده از این مجموعه آموزشی در مدت زمان کوتاه و پرداخت هزینه‌ای اندک قبولی را برای خود و دیگران تضمین نمایید.

داوطلبان با تهیه نمونه سوالات امتحان گواهینامه بهداشت اصناف و تسلط کامل بر آن‌ها قادر خواهند بود در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون کوچکترین مشکلی از پس تمامی سوالات موجود در آزمون گواهینامه بهداشت اصناف برآیند.

نمونه سوالات آموزشگاه بهداشت اصناف

سوالات متداول:

چه افرادی قادر به استفاده از نمونه سوالات امتحان گواهینامه بهداشت اصناف خواهند بود؟

سوالات تشکیل دهنده امتحانی نمونه سوالات امتحان گواهینامه بهداشت اصناف به گونه‌ای هستند که توانایی و مهارت‌های داوطلبان کسب گواهینامه بهداشت را در سطوح مختلف خواهد سنجید و از سویی دیگر تنها هدف طراحان این مجموعه آموزشی از طراحی سوالات این مجموعه، قبولی در آزمون و کسب گواهینامه بهداشت اصناف نبوده است.

بلکه آنان در صدد بودند تا سطح آگاهی در زمینه بهداشت عمومی افراد را افزایش دهند؛ به همین دلیل است که این مجموعه آموزشی را به تمامی افراد شاغل که به نوعی با تغذیه و سلامت انسان‌ها در ارتباط هستند توصیه خواهند نمود.

مجموعه نمونه سوالات امتحان گواهینامه بهداشت اصناف چه سوالاتی را پوشش می‌دهد؟

در مجموعه آموزشی نمونه سوالات امتحان گواهینامه بهداشت اصناف موضوعاتی از جمله بهداشت فردی، بهداشت مواد غذایی، آشنایی با انواع بیماری‌های مشترک در میان انسان‌ها و دام، بیماری‌های قابل انتقال توسط آب، شناسایی غذاهای آلوده شده، شناسایی انواع حشرات و نحوه شستشوی درست و اصولی میوه و سبزیجات را از داوطلبان مورد پرسش قرار خواهد داد.

حداقل نمره مورد نیاز جهت قبولی در این آزمون گواهینامه بهداشت چه نمره‌ای است؟

آزمون گواهینامه بهداشت اصناف از بیست سؤال چهار گزینه‌ای تشکیل شده است که داوطلبان آموزش حضوری می‌بایست در آن حداقل نمره دوازده از بیست نمره را کسب نمایند و همچنین افرادی که این دوره‌ها را به صورت غیر حضوری گذرانده‌اند می‌بایست نمره چهارده از بیست را جهت قبولی و گذراندن این دوره‌ها کسب کنند.

مدت اعتبار گواهینامه بهداشت اصناف چند سال است؟

این گواهینامه دارای مدت اعتبار سه سال است و پس از سپری شدن این مدت زمان فرد باید نسبت به تمدید مجدد آن اقدام نماید.

چرا باید جهت کسب گواهینامه بهداشت از نمونه سوالات امتحان گواهینامه بهداشت اصناف استفاده کرد؟

طولانی بودن مدت زمان دوره‌های آموزش بهداشت و حجم مطالب آموزشی و همچنین تخصصی نبودن مطالب آموزشی مختص به هر صنف، مشکلاتی بسیاری را ایجاد کرده و سبب سردرگمی افرادی شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1660809

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =