مرکز مهارت آموزی دانشجویان در مازندران تاسیس می شود

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران گفت: برای توانمندسازی مهارتی دانشجویان مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان در دانشگاه مازندران تاسیس می شود.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، سید حسین درویشی در دیدار با علی‌ نژاد رئیس دانشگاه مازندران در خصوص آموزش های مهارتی دانشجویان و ایجاد مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان دیدار و گفت و گو کرد.

سید حسین درویشی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران گفت: بر اساس برنامه های تدوین شده سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، آموزش دانشجویان درقالب دو طرح کهاد و نخلستان با رویکرد توانمندسازی مهارتی و ایجاد اشتغال وی مدنظر بوده که این موضوع از سوی استاندار مازندران مورد تاکید فراوان است.

وی گفت: این اداره کل آمادگی اجرای طرح کهاد و اعطای مجوز مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان در دانشگاه مازندران و افتتاح آن درهفته دولت و اجرای طرح نخلستان برای فارغ التحصیلان را دارا است.

علی نژاد، رئیس دانشگاه مازندران با اهمیت شمردن آموزشهای مهارتی، بیان داشت: این دانشگاه آمادگی اخذ مجوز و ایجاد مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان را دارد تا از آغاز سال تحصیلی جدید رویکرد توانمندسازی مهارتی دانشجویان در برنامه های دانشگاه مازندران اجرایی شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1660846

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =