۲۴ نفر
۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
مقایسه کلکسیون جواهرات رونالدو و مسی

کریستیانو رونالدو و لیونل مسی دو بازیکن سرشناس فوتبال هستند که میلیون ها نفر سبک زندگی آن ها را صفحات اینستاگرام دنبال می کنند و هر دو زندگی بسیار لاکچری دارند. حتما در عکس ها و مصاحبه هایی که از این دو نفر پخش شده، اولین چیزی که نظرتان را به خودش جلب کرده، علاقه به استفاده از طلا و جواهر است.

در ادامه همراه ما باشید تا به مقایسه کلکسیون جواهرات رونالدو و مسی بپردازیم.

کلکسیون جواهرات کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو، ثروتمندترین فوتبالیست دنیاست که علاقه بسیار زیادی به طلا و جواهرات دارد و امکان ندارد که عکسی از او پخش شود و شما انگشتر طلا یا ساعت را در دستانش نبینید. اولین جواهری که رونالدو استفاده کرد و ما دیدیم، گوشواره میخی به ارزش پانزده هزار یورو بود و در سال 2018 که در نشست خبری دو تیم یوونتوس و منچستر یونایتد شرکت کرد، ساعتی با روکش الماس و به ارزش 2/1 پوند به دست داشت و جالب است بدانید که علاقه او به ساعت در سال های اخیر نیز بیشتر شده و گفته می‌شود که ارزش سه ساعتی که دارد، در حدود 5/1 میلیون پوند است.

مقایسه کلکسیون جواهرات رونالدو و مسی

رونالدو در مراسم اهدای جایزه گلوب ساکر دبی، از انگشتری استفاده کرده بود که از الماس زرد به همراه هاله ای از الماس سفید ساخته شده بود و آن را با ساعت رولکس خود ست کرده بود و انگشتر حلقه او نیز از الماس به ارزش 50 هزار پوند بود. ساعت رونالدو در این مراسم از طلای 18 عیار با الماس پوشیده شده بود که گران ترین ساعت رولکس تا به امروز به حساب می آید.

کلکسیون جواهرات جورجینا رودریگز

جورجینا نامزد رونالدو، در استفاده از جواهر عقب نمی ماند و نمی توان منکر علاقه او به استفاده از الماس شد. حتی انگشتری که از رونالدو دریافت کرد، 615 هزار پوند ارزش دارد که پوشیده از الماس است و یک یاقوت کبود بزرگ دارد. سرویس جواهراتی که جورجینا استفاده می کند، بسیار خاص و منحصر به فرد است و در ساخت دستبند، انگشتر و گوشواره آن از الماس استفاده شده است.

کلکسیون جواهرات لیونل مسی

مسی برخلاف رونالدو تمایل چندانی به استفاده از طلا و جواهرات ندارد و تنها از ساعت گران قیمت استفاده می کند. جالب است بدانید که در کلکسیون جواهرات مسی، تنها ساعت هایی را خواهید یافت که خود او اسپانسر آن هاست که یکی از این برندها، جاکوب اند کو (Jacob & Co) است که قیمت ساعت های مچی این برند در حدود 28 هزار دلار می باشد. گران ترین ساعتی که مسی از آن استفاده می کند، از طلای 18 عیار ساخته شده و تقریبا 180 هزار دلار ارزش دارد که او این ساعت را تنها در مراسم های خاصی که شرکت می کند، دست می کند.

یکی دیگر از ساعت های مچی که مسی استفاده می کند، از برند Royal Oak است که این ساعت طراحی منحصر به فردی دارد و روی آن نام مسی حک شده است. صفحه این ساعت آبی است و زمانی که نور با آن برخورد می کند، سایه آبی آن بیشتر جلوه می کند و اگر مچ دست کمی چرخش داشته باشد، به رنگ خاکستری در خواهد آمد.

مقایسه کلکسیون جواهرات رونالدو و مسی

در پایان این که

زمانی که به برسی کلکسیون جواهرات رونالدو و مسی می پردازیم، خواهیم دید که در تمام جواهرات و حتی ساعت هایی که رونالدو از آن ها استفاده می کند، از الماس و یاقوت استفاده شده و جزء گران ترین جواهرات به حساب می آیند. در واقع، رونالدو سبک زندگی خود را بیشتر به رخ فالوورهای خود می کشد. در مقابل مسی، فعالیت کمتری در زمینه مد و استفاده از جواهرات دارد، اما، ساعت هایی که استفاده می کند همگی از گران قیمت ترین برندها هستند و خود او اسپانسر ساعت هایی است که دست می کند.

شما می توانید برای خرید آنلاین طلا با الهام گرفتن از کلکسیون جواهرات رونالدو و مسی، با مناسب ترین قیمت در سایت برادران غفاری خریداری کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1661081

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =