خطیب جمعه ملایر : سردار شهید همدانی سودای خدمت بر سر داشت، شما سودای جنایت بر سر دارید

ایرنا نوشت: حجت الاسلام برقراری با اشاره به هتک حرمت یکی از سران فتنه به سردار شهید حاج حسین همدانی گفت: این سردار شهید به تنهایی یک ملت بود و در کنار هم‌سنگر بی‌بدیل و بی‌نظیر خود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

حجت الاسلام "محمدباقر برقراری" در خطبه‌های نماز جمعه ملایر اظهار داشت: پیروزی‌های جبهه مقاومت و جنبش‌های اسلامی، امروز ناشی از کمک‌های فناورانه و فکری جمهوری اسلامی است که از طریق شخصیت‌های بزرگ نظامی کشور همچون سردار همدانی قوی شده‌اند.

وی خطاب به یکی از سران فتنه تاکید کرد: شما باید بدانید اگر امثال سردار حاج حسین همدانی نبود، باید امروز با داعش در همدان می‌جنگیدیم و این به برکت حماسه رشادت طلبانه سردار همدانی است که آرزوی آمدن داعش به همدان و کرمانشاه را به گور بردند.

امام جمعه ملایر ضمن محکوم کردن این اقدام سخیفانه یکی از سران فتنه، افزود: سردار شهید همدانی سردار پرافتخاری است که سودای خدمت بر سر داشت، اما شما سودای جنایت بر سر دارید و جنایت و فتنه‌های شما را مردم از سال ۸۸ تاکنون فراموش نکرده‌اند.

حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه دشمنان سردار شهید همدانی را به عنوان مغز نخبه جنگ‌های نامنظم می‌شناسند، خاطرنشان کرد: سردار همدانی چشم فتنه ۸۸ را کور کرد و بسیاری از کسانی که فریب خورده بودند، آنها را بیدار و به راه مستقیم هدایت کرد و برخی از آنها جزو مدافعان حرم شدند و به شهادت رسیدند.

خطیب جمعه ملایر : سردار شهید همدانی سودای خدمت بر سر داشت، شما سودای جنایت بر سر دارید

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1661266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =