سیگنال برجام به بازار خودرو؛ قیمت‌ها ریزشی شد/ آخرین قیمت کوییک، تیبا، سمند و پژو

بررسی وضعیت بازار خودرو حاکی از آن است که قیمت‌ها به شدت طی یک هفته گذشته ریزشی بوده است، به طوری که شاهد کاهش یک تا ۵ میلیون تومانی قیمت خودرو در این مدت بوده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نظر می‌رسد در هفته گذشته بازار خودرو بیش از همه تحت‌تاثیر خبرهای مذاکرات برجام قرار داشت و همین موضوع باعث شد که همزمان با کاهش قیمت دلار در بازار، قیمت خودرو نیز روندی ریزشی به خود بگیرد.

البته در این فضا، نمی‌توان از تعطیل بودن نیمی از هفته و اثر آن روی بازار خودرو غافل شد، به طوری که به اعتقاد قعالان بازار، بازار خودرو به طور معمول در روزهای تعطیل به رکود بیشتری می‌رود.

بر همین اساس، گزارش‌ها نشان می‌دهد که قیمت پژو۲۰۶ تیپ دو افت ۳ میلیون تومانی، پژوپارس مدل ۱۴۰۰ کاهش ۳ میلیون تومانی، پژوپارس مدل ۱۴۰۱ کاهش یک میلیون تومانی و سمند ریزش ۵ میلیون تومانی قیمت خودرو را تجربه کرده است.

به این ترتیب، پژو۲۰۶ تیپ دو ۲۹۹ میلیون تومان، پژوپلرس مدل ۱۴۰۰ در حدود ۳۶۳ میلیون تومان و پژوپارس مدل ۱۴۰۱ حدود ۳۷۴ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است. در این میان سمند EF۶ مدل ۱۳۹۹ نیز با قیمت ۳۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رود.

همچنین تیبا در هفته گذشته افت ۲ میلیون تومانی قیمت، کوییک ۳ میلیون تومانی و ساینا دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ کاهشد۲ میلیون تومانی را تجربه کرده است.

به این‌شکل، تیبا ۲ مدل ۱۴۰۱ با قیمت ۲۰۵ میلیون تومان، کوییک دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ با قیمت ۲۰۷ میلیون تومان و ساینا دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ با قیمت ۲۰۲ میلیون تومان به فروش رفته است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1661385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    19 0
    سلام خودرو ده شد پانصد میلیون حالا پنج میلینو میگی کردی هنر
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    7 0
    عجب
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    40 1
    یه جوری نوشتین کاهش شدید فکر کردم نصف قیمتش ریخته! خروار خروار از جیب مردم می زه