محیط‌بان برومند نجفی بیرون از جلسه دادگاه کشته شد

فارس نوشت: فرمانده یگان محیط زیست از کشته شدن محیط بان برومند نجفی با شلیک گلوله بعد از جلسه دادگاه توسط پدر مقتول خبر داد.

جمشید محبت خانی فرمانده یگان محیط زیست از کشته شدن محیط‌بان برومند نجفی در جریان برگزاری جلسه دادگاه رسیدگی به اعاده دادرسی پرونده‌، توسط پدر فرد مقتول و در مقابل مجتمع قضایی کرمانشاه، خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این جنایت بعد از خروج محیط بان برومند و در جریان انتقالش به زندان رخ داد، گفت: پدر مقتول فراری است.

بیشتر بخوانید:

لغو حکم اعدام و ابطال پرونده "محیط‌بان کرمانشاهی" صحت دارد؟

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1661575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    48 6
    کسی که پدر مقتول نامیده میشده میدونسته که برومند نجفی از لحاظ قانونی و وجدنی مرتکب قتل عمد نشده و بیگناه هست برای همین خودش دست به کار شد مثل پسرش هم بی رحم و خونریز بوده و این محیط بان را راحت کشت
  • محمد IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    45 4
    من محیط بان (متهم به قتل) و مقتول را نمی شناسم اما با اطلاعاتی که از طریق سایت ها خواندم تا حدودی متوجه موضوع شدم. منطقه ای که این اتفاق در آن افتاده متاسفانه سالهاست تبدیل به منطقه امن برای اشرار و سارقان و مخلان نظم عمومی گردیده و متاسفانه عدم برخورد قاطع با اشرار باعث گردیده که عده ای قانون گریز و خلافکار دست به هر کاری بزنند و خود را مافوق قانون بدانند که این موضوع باعث قتل های زیاد و نابودی امنیت این منطقه گردیده است.برای جلوگیری از ادامه این روند وحشیانه بایستی مقامات قضایی و انتظامی فکری اساسی نموده و بر خورد با قانون گریزان این منطقه که امنیت کل استان را به مخاطره انداخته اند هر چه سریع تر در اولویت قرار دهند تا شاهد قتل ها و تخلفات دیگری نباشیم.