روش قطعی برای سرمایه گذاری و خانه دار شدن در منطقه چیتگر

با توجه به زمانبندی طولانی پروژه های روی خاک و لزوم کسب اطمینان بیشتر از سوی مشتریان و همچنین علی الحساب بودن قیمت ها، این پروژه ها برای کسانی که به دنبال سرمایه گذاری زود بازده می باشند به صرفه نمی باشد.

پروژه های زود بازده با قیمتی بالاتر اما با شرایطی آسان و معقول تر گزینه ایده آلی برای مشتریان هستند.

چرا پروژه های زود بازده و نیمه آماده؟

یکی از سرمایه گذاری های پرسود و موفق، سرمایه گذاری در پروژه های زود بازده از یک شرکت معتبر می باشد چرا که این پروژه ها به صورت قطعی و کاملا محضری با مشتریان قرارداد می بندند و از جهتی به دلیل زود بازده بودن زمان تحویل بسیار کمتری نسبت به پروژه های روی خاک دارند (حداکثر ۱۲ ماهه) که از این بابت سرمایه گذاری قابل اطمینانی را برای مشتریان به ارمغان می آورند.

منطقه 22 (چیتگر)

منطقه چیتگر منطقه ای نو در غرب تهران است که از زمان تاسیس تا به امروز رشد بسیار چشمگیری از نظر اقتصادی،فرهنگی و توسعه گردشگری داشته که این منطقه را به قطب سرمایه گذاری کشورمان تبدیل کرده است از خصوصیات این منطقه می توان به دریاچه مصنوعی خلیج فارس، مجموعه ایران مال (بزرگترین مرکز اداری-تجاری خاورمیانه)، پارک جنگلی چیتگر، بوستان های متعدد، روستای وردیج واریش و خدمات درمانی اشاره کرد، و نیز با توجه به اعلام شهرداری تهران خطوط مترو در یکی دو سال آینده از کنار دریاچه چیتگر تا ایران مال گذر خواهند کرد و از این رو این منطقه به یکی از مناطق برتر توریستی و گردشگری در خاورمیانه تبدیل خواهد شد.

ویژگی های یک پروژه خوب برای سرمایه گذاری را بشناسیم

- جانمایی مطلوب، دسترسی‌های آسان به امکانات شهری و رفاهی

- قطعی بودن قیمت های پروژه (اطمینان در سرمایه گذاری)

ـ نوع قرارداد (قرارداد محضری و رسمی) و زمان تحویل کم

- دارا بودن رزومه و پیشینه‌ی مطمئن شرکت سازنده و اعضای هیئت مدیره

- چشم اندازی روشن از سرمایه گذاری پرسود و آینده ساز

روش قطعی برای سرمایه گذاری و خانه دار شدن در منطقه چیتگر

پیشنهاد ما

پروژه مسکونی مهتاب ۲ در چیتگر زیر نظر شرکت معتبر اولدوز آذربایجان با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان در زمینه انبوه سازی و ساخت و ساز در زمینی بالغ بر ۲۷۸۰ متر مربع در قالب یک برج خصوصی با تمامی امکانات رفاهی و ضروری برای مشتریان در حال تکمیل شدن است.

از رزومه و پیشینه شرکت می توان به برج های لوکس مهتاب اردبیل، برج ۳۲ طبقه مهتاب ۱ در چیتگر، ساختمان پزشکان پاستور اردبیل، مجتمع تجاری خدماتی زیتون اردبیل و مجتمع مسکونی لوکس مهتاب تبریز اشاره کرد که این پروژه ها را می توان جزو مهندسی ترین سازه های این شرکت دانست.

این پروژه مسکونی با دارا بودن شرایط پرداختی کاملا آسان (۵۰ درصد مبلغ نقدی و مابقی اقساط ۳۰ ماهه) زمینه ای ارزشمند را برای سرمایه گذاران و آینده نگران فراهم کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان بر روی این لینک کلیک کنید.

به امید روزی که تمامی هموطنان ما صاحب خانه شوند.

ادعا نمیکنیم بهترین هستیم اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1661647

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =