تصادف مرگبار اتوبوس با یک دستگاه ون در تهران

ایرنا نوشت: تصادف یک دستگاه اتوبوس مسافربری شخصی با یک دستگاه ون در حوالی میدان بهمن تهران منجر به کشته شدن یک مرد میانسال شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز یکشنبه با اشاره به تصادف مرگبار به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۶:۰۱ امروز این حادثه در میدان بهمن ابتدای خیابان دشت آزادگان در مقابل ایستگاه آتش نشانی شماره ۹۵ رخ داد که آتش نشانان در مدت زمان کمتر از یک دقیقه خود را به محل تصادف رساندند.

سید جلال ملکی افزود: یک دستگاه اتوبوس مسافربری شخصی که ظاهرا تعدادی مسافر هم داشته در مسیر جنوب به شمال خیابان دشت آزادگان به هنگام حرکت از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با یک دستگاه خودرو مسافربر ون وارد فضای سبز حاشیه خیابان شده که پس از برخورد با چند اصله درخت یک عابر پیاده در زیر اتوبوس گرفتار شد.

وی با بیان اینکه بر اثر این برخورد خودرو ون نیز واژگون شده بود گفت: یک مرد ۵۰ ساله در زیر اتوبوس گرفتار بود که آتش نشانان وارد عملیات شدند و این مرد را خارج می کنند که بدلیل شدت جراحات وارده این فرد جان خود را از دست داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: اتوبوس بصورت عرضی در مسیر شمال به جنوب دشت آزادگان قرار گرفته بود و کاملا این مسیر مسدود بود که با تلاش آتش نشانان و عوامل پلیس راهور پس از جابجایی اتوبوس این مسیر بازگشایی شد.

وی علت این تصادف را در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور اعلام کرد.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1661826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =