۰ نفر
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
راهنمای تخصصی خرید چراغ قوه

خیلی اهل قلمبه سلمبه حرف زدن نیستیم بذارید بی مقدمه بریم سر اصل مطلب ... مخاطب این مطلب یعنی ( راهنمای تخصصی خرید چراغ قوه ) کسانی هستند که واقعا به دنبال چراغ قوه با کیفیتند.

دوست عزیز واقعیت اینه که شما اگر می خواید خودتون رو گول بزنید میتونید خیلی راحت و بدون تحقیق به عناوین سایت های غیرتخصصی که فقط به فکر فروش محصول بی کیفیت هستید اعتماد کنید.

بطور مثال شاید به چشمتون خورده باشه یه تبلیغ و معرفی محصول ۱۰۰% دروغ و غیر واقعی : چراغ قوه پلیس فدرال آمریکا با لامپ زنون با برد نور ۱۰ کیلومتر

دوست من قبل از اعتماد و خرید چنین محصولی یه سوال از خودت بپرس چرا یه چراغ قوه با چنین کیفیت بالا و ویژگی خفنی باید انقدر ارزون باشه ، از قدیم گفتن هیچ ارزونی بی علت و هیچ گرونی بی حکمت نیست. البته این به این معنی نیست که لزوما هر محصولی رو اومدن به قیمت گرون به شما فروختن فکر کنی حتما کیفیتش خوبه ها. فقط خواستم بگم موقع خرید حواستو بیشتر جمع کن و با چشم باز خرید کن درواقع بهتره بگم شما میتونید یه خرید آگاهانه داشته باشید که حداقل پولی که به زحمت درآوردید خیلی راحت از کفتون نره و این موضوع باعث بی اعتمادیتون به سایر فروشگاه ها نشه.

افراد برای خرید چراغ قوه به سه دسته تقسیم میشن :

افرادی که به چراغ قوه به عنوان یه ابزار ارزشمند و مهم نگاه می کنن و میخوان یه محصول با کیفیت و مطئمن در دست داشته باشن.گروه دوم افرادی که عاشق چراغ قوه هستن و به نوعی مجموعه دار یا کلکسیونرند! بله واقعا همین طور هست با جمع آوری بهترین ها برای خود کلکسیونی جمع می کنند و نهایت لذت دنیا رو می برند و شاید خیلی کارایی چراغ قوه ها براشون مهم نباشه. البته به این افراد معتاد نمی شه گفت به این جور افراد دیوانه عاشق می گیم.

و سومین دسته افرادی هستن که کلا مشخص نیست با خودشون چند چندن؟! فقط می خواهند یه چراغ قوه داشته باشن حالا هر چی ارزون تر بهتر ، چون میخوان بدن دست کارگر یا خودم می خوام استفاده کنم و زیاد ارزش نداره و این جور افراد هم اکثر ناراضی هستند.

ما، یعنی مجموعه جی لایت دوست داریم تو یه انتخاب و خرید درست و اصولی به شما کمک کنیم و در کنارتون باشیم ، این به هیچ وجه شعار نیست و خدا رو شکر تا الان تا جایی که درتوان داشتیم تونستیم به این قولمون جامه عمل بپوشونیم و افراد زیادی رو در زمینه خرید چراغ قوه مشاوره بدیم.

یک خاطره جالب برای شما تعریف کنیم؟

شاید تو این چند سال هزاران تماس و مشتری داشتیم ولی بعضی مواقع مثلا از هر ۵۰۰ تا تماس ۱ یا ۲ مورد از آن ها در ذهن ما می مونه و خاطره می شه مثلا مشتری زنگ زده می گه من یه چراغ قوه می خوام برد نورش یک کیلومتر باشه با باتری قلمی هم کار کنه!!!!!! بعد می پرسیم حدودا تا چه مقدار می خواید هزینه کنید ؟ در حد ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان !!!

اینجاست که آدم میخواد کله شو بکوبه تو دیوار و نکته جالب قضیه اینجاست که خیلی اصرار دارند آقا ما چنین چراغ قوه ای دیدیم یا داریم همین الان هم استفاده می کنیم یک کیلومتر برد نور داره!!! فقط کافیه تصور کنید تو اون لحظه ما باید چی کار کنیم...حالا گذشته از شوخی ، خدای نکرده نخواستیم به مشتری توهین کنیم. این مطالب را به شما می گیم تا کمی فرهنگ خرید هر چیزی رو بیشتر داشته باشیم . البته این رو هم بگم که خداروشکر خیلی از مشتریان ذهن بازی دارند و با کمی صحبت کردن قانع میشن که چنین چیزی وجود خارجی نداره. و یا خودشون اطلاع کافی رو در این زمینه دارن.

و در پایان این مطلب باید بگم

متاسفانه خیلی از فروشنده ها در این حوزه اصلا هیچ تخصصی ندارند اما با زدن عناوین و توضیحات عجیب و غریب و وسوسه کننده که یه موردش رو قبل تر براتون مثال زدیم هر جور شده میخوان جنس خود رو به مشتری بفروشن ، حالا مهم نیست مشتری بنده خدا اصلا چراغ قوه برای چه کاری میخواد فقط بفروش بره. و یا برخی افراد سودجو با استفاده از اعتبار فروشگاه های دیگه چراغ قوه هایی که قیمت پایین تری دارن رو با ده برابر قیمت به مشتری که هیچ دانشی نداره می فروشن.

حالا بهتره بدونید برای خرید چراغ قوه بریم سراغ چه برندی ؟

ببینید چراغ قوه ها از نظر کیفیت مختلف هستن . این نکته مهمه که هر چی پول بدی آش می خوری. البته این جمله رو فقط هنگامی که از یک فروشگاه تخصصی خرید می کنید باید به یاد داشته باشید.خب ببینید مثلا محصولات برندی مثل نایتکر جزو برندهای تراز اول و بسیار باکیفیت در دنیا به حساب میان و تکنولوژی به کار رفته در این چراغ قوه ها و محصولات لبه تکنولوژی و فناوری هستند. و طبیعتا برندی که آوازه جهانی داره محصول بی کیفیت تولید نمیکنه. برند نایتکر جوایز مختلف بین المللی از نظر طراحی گرفته. اگه دوست دارید اطلاعات بیشتری در مورد برند بزرگ نایتکر بدونید عنوان ( کمپانی بزرگ و مطرح نایتکُر را بیشتر بشناسیم ؟ جی لایت ) را در گوگل جستجو کنید.

راهنمای تخصصی خرید چراغ قوه

برای تشخیص و خرید یک چراغ قوه خوب بر اساس نیاز شما فاکتورهای مختلفی وجود داره که گفتن همه این موارد در این مطلب میسر نیست و پیشنهاد می کنیم به وبلاگ فروشگاه جی لایت وارد بشید تا بتونید به صورت کاملا تخصصی مطالب و راهنماهای مختلف برای یک خرید خوب را مطالعه کنید. برای وارد شدن به وبلاگ جی لایت اینجا کلیک کنید.

دو راهنمای مهم که کمک زیادی به شما در خرید می کند :

۱- اگر دنبال چراغ قوه های کیلومتری و برد بالا هستی فقط کافیه این مطالب را مطالعه کنی تا مثل ژلوفن آرومت کنه. برای مطالعه این مقاله عنوان ( چراغ قوه با برد چند کیلومتر ، دروغ یا واقعیت ؟ جی لایت) را در گوگل جستجو کنید.

۲- اگر با اصطلاحات چراغ قوه ها آشنا نیستی و به دنبال یک چراغ قوه خوب و با کیفیت هستی توصیه می کنیم عنوان ( چراغ قوه و اصطلاحات رایج آن جی لایت ) را در گوگل جستجو کنید. این مقاله به صورت کاملا تخصصی به واژگان چراغ قوه ها پرداخته.

راهنمای تخصصی خرید چراغ قوه

و کلام آخر

ما در این چند سال لحظه به لحظه برای اونکه بتونیم خودمون رو با عنوان فروشگاه تخصصی چراغ قوه جا بندازیم مقاله و مطالب تخصصی خوندیم و تحقیق کردیم و اطلاعاتمون رو در این زمینه سعی کردیم به روز نگه داریم. ما نمی گیم بهترین هستیم ما دوست داریم بهترین باشیم تا بهترین و شایسته ترین ها رو به شما ارائه دهیم. قطعا هر مجموعه ای نقاط ضعفی داره که ما با نظرات ، انتقادات و پیشنهادات سازنده شما عزیزان همواره در تلاشیم این ضعف ها رو تبدیل به نقطه قوت کنیم تا بتونیم در سطح بالا خدمات خود را ارائه بدیم.

برای تهیه انواع چراغ قوه با کیفیت کافیه به آدرس فروشگاه ما به آدرس www.glite.ir مراجعه کنید و یا با شماره ۰۲۱۶۶۷۰۹۳۵۶ تماس بگیرید تا پذیرای صدای گرم شما باشیم. اعتماد شما به تیم جی لایت باعث دلگرمی هرچه بیشتر ما میشه، سپاسگزاریم بابت همراهیتون

و این شعار ماست : از تاریکی نترسید روشنایی در انتظار شماست.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1661964

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =