۲ نفر
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
دیدنی های تهران نزدیک هتل اسپیناس

اگر قصد اقامت عالی در هتل تهران را دارید، هتل اسپیناس پالاس تهران بهترین گزینه و انتخاب برای شما خواهد بود. این هتل 5 ستاره در منطقه سعادت آباد تهران واقع شده و دارای امکانات عالی برای مهمانان خود است.

اگر برای سفر خود به تهران این هتل عالی را انتخاب کرده‌اید، دیدنی‌های بسیاری نیز نزدیک به شما وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. در این مطلب با ما همراه شوید تا کمی بیشتر با این هتل و دیدنی‌های نزدیک آن آشنا شویم.

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران در سال 1394 و در منطقه سعادت آباد تهران یکی از بهترین مناطق پایتخت بنا شده است. این طراحی بسیار زیبا و خاص و برگرفته از دوران معاصر داشته و از دور توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. این هتل دارای 21 طبقه بوده و 400 اتاق و سوئیت مجهز را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. این هتل با داشتن پرسنلی حرفه‌ای و کاربلد، لابی مجلل، فضایی دلنشین، خدمات لوکس و عالی و ساختمانی لاکچری می‌تواند تجربه یک اقامت عالی و درجه یک را برای شما به ارمغان آورد.

از آن جا که این هتل تهران در ارتفاعات سعادت آباد واقع شده است، شما با انتخاب هر اتاق یا سوئیت یک چشم انداز عالی و رویایی پیش چشم خود خواهید دید. با توجه به آن که این هتل در منطقه‌ای خوش آب و هوا، خلوت و کم ترافیک واقع شده، با اقامت در آن بسیاری از مشکلات اقامت در تهران را تجربه نخواهید کرد.

دیدنی‌های نزدیک هتل اسپیناس پالاس تهران

بعد از آن که این هتل تهران را برای اقامت خود انتخاب کردید، نوبت به بازدید از جاذبه‌های دیدنی پایتخت می‌رسد. اگر زمان شما برای بازدید از تهران محدود است، بهتر است ابتدا بازدید خود را از دیدنی‌های نزدیک هتل اسپیناس آغاز کرد. دیدنی‌های بسیاری در نزدیکی این هتل وجود دارد که با آن آشنا خواهیم شد.

پارک ژوراسیک

اگر در سفر به تهران، فرزندانتان نیز شما را همراهی می‌کنند، پارک ژوراسیک یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری تهران است که حتما سری به آن بزنید. این پارک با هتل تنها 2 کیلومتر فاصله دارد و شما می‌توانید ظرف تنها چند دقیقه خود را به آن برسانید. در این پارک مهیج تعداد زیادی از دایناسورهای متحرک در انواع مختلف وجود دارد که هم خودتان هم فرزندتان از دیدن و عکس گرفتن با آن‌ها لذت خواهید برد.

دیدنی های تهران نزدیک هتل اسپیناس

برج میلاد

در حال حاضر برج میلاد را می‌توان شناخته شده‌ترین سازه در تهران دانست که در سفر به پایتخت حتما باید از آن بازدید کنید. این برج زیبا ششمین برج بلند مخابراتی در جهان است که در آن شما می‌توانید از دیدن موزه‌ها، تجربه یک غذای خوشمزه در رستوران‌ها و کافه‌ها، دلفیناریوم، زیپ لاین و غیره لذت ببرید. این برج در چهار راه بزرگ همت، چمران، حکیم و شیخ فضل الله نوری واقع شده و با هتل اسپیناس تهران تنها 15 دقیقه فاصله دارد.

این مطلب را هم بخوانید: کنسلی پروازهای تهران استانبول

پارک پرواز

یک پارک عالی برای پیاده روی یا یک پیک نیک نیم روزی پارک پرواز تهران است که در منطقه سعادت آباد واقع شده است. جلوه‌های طبیعی به کار رفته در پارک، المان ‎های هنری و آلاچیق‌های زیبا جلوه‌ای بسیار خاص به این پارک خوش آب و هوا داده است. پارک پرواز تنها 4 کیلومتر با این هتل تهران فاصله داشته و شما می‌توانید به راحتی خود را به آن برسانید.

نمایشگاه بین المللی تهران

اگر در سفر به پایتخت می‌خواهید سری به نمایشگاه بین المللی آن بزنید، هتل اسپیناس بهترین مکان برای اقامت شما خواهد بود. این نمایشگاه تنها 10 دقیقه با هتل فاصله داشته و در بزرگراه چمران واقع شده است.

کاخ گلستان

اگر بعد از اقامت در این هتل تهران بخواهید با ماشین شخصی به بازدید از شهر بپردازید، کاخ گلستان تنها 20 دقیقه با شما فاصله دارد. بازدید از این کاخ که یکی از آثار تاریخی ایران است که به سبک جهانی رسیده، قطعا خالی از لطف نخواهد بود.

دیدنی های تهران نزدیک هتل اسپیناس

مجتمع سعدآباد

از دیگر دیدنی‌های نزدیک هتل اسپیناس پالاس تهران، می‎توان به مجتمع سعدآباد اشاره کرد. این بنا از دوران قاجار و پهلوی به یادگار مانده و زمانی محل زندگی رضا شاه و محمدرضا شاه پهلوی بوده است. برای بازدید از این مجتمع از هتل اسپیناس پالاس تهران تنها کافی است حدود نیم ساعت رانندگی کنید.

مجتمع‌های تجاری نزدیک هتل اسپیناس پالاس تهران

خرید جز جدایی نشدنی در هر سفر است. به همین خاطر بهتر است با مجتمع‎های تجاری نزدیک به این هتل تهران نیز آشنا شوید.

  • مرکز خرید 11 طبقه الهیه که در الهیه تهران واقع شده تنها 8 کیلومتر با هتل فاصله دارد.

  • مجتمع تجاری سام که مرکز فروش برندهای مطرح و اورجینال است نیز در فاصله 8 کیلومتری این هتل واقع شده است.

  • مرکز خرید کوروش نیز همراه با کافه و رستوران داخلی در فاصله 11 کیلومتری هتل اسپیناس پالاس تهران واقع شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1662016

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =