سایت گل نوشت:

تیم دورتموند، قهرمان فصل قبل بوندس لیگا، موفق شد در اولین دیدار فصل جدید این رقابت ها، در دیداری سراسر هجومی، با ارائه نمایشی چشم نواز 3-1 هامبورگ را شکست دهد و گام اول را مقتدرانه بردارد.

در این دیدار که در سیگنال ایدونا پارک، ورزشگاه اختصاصی دورتموند و در حضور 80720 تماشاگر برگزار شد، شاگردان یورگن کلوپ بازی را تهاجمی آغاز کردند و خیلی زود، در دقیقه 17 به گل رسیدند.

کوین گروس کروتز بود که روی پاس ماریو گوتزه، با ضربه دقیق پای چپ اولین گل این فصل بوندس لیگا را به نام خود ثبت کرد.

بعد از این گل حملات دورتموندی ها متوقف نشد و تنها 12 دقیقه بعد، گوتزه که پاس گل اول را داده بود، این بار در نقش گلزن ظاهر شد. این ملی پوش آلمانی روی همکاری عالی با روبرت لواندوفسکی، برای بار دوم دروازه هامبورگ را باز کرد.

تیره روزی های هامبورگ در نیمه اول ادامه پیدا کرد و در دقیقه 42 پائولو گررو، مهاجم پرویی این تیم به دلیل مصدومیت، مجبور شد زمین بازی را ترک کند و جای خود را به انیس بن هتیرا بدهد.

نیمه اول با همین دوگل به پایان رسید اما در آغاز نیمه دوم، دورتموندی ها خیلی زود بار دیگر به گل رسیدند.

بار دیگر همکاری گوتزه و گروس کروتز، یک موقعیت خوب گلزنی را نصیب دورتموندی ها کرد و اگرچه دروازه بان هامبورگ ضربه اول گروس کروتز را دفع کرد اما او توپ برگشتی را به گل سوم تیمش تبدیل کرد.

بعد از زدن گل سوم، دورتموندی ها اندکی از فشار شان کم کردند و این به هامبورگی ها فرصت داد تا خودی نشان دهند اما حملات شان آنقدر خطرناک نبود که باعث باز شدن دروازه میزبان شود.

همین مسئله موجب شد تا سرمربی هامبورگ چند تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کند و یکی از این تعویض ها سرانجام نتیجه داد.

روبرت تشه که در دقیقه 73 به میدان رفت، 6 دقیقه بعد روی پاس یانسن، یکی از گل ها را جبران کرد اما نتوانست مانع از شکست تیمش شود.
به این ترتیب دورتموند یک پیروزی شیرین را در هفته اول به دست آورد و نشان داد که قصد دارد از عنوان قهرمانی اش دفاع کند.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 166228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =