هفته دولت فرصت خوبی برای معرفی خدمات نظام به مردم است

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی برای به تصویر کشیدن زحمات و فعالیت‌های نظام به مردم است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ ابوالحسن کبیری، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در جلسه بررسی دستورالعمل‌های برگزاری برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: دولت اهداف خود را به صورت سندی جامع تنظیم، انتشار و ابلاغ نموده است و مدیران دستگاه‌ها باید ضمن مطالعه دقیق برنامه‌های راهبردی دولت، اهداف و عملکرد صورت گرفته را برای عموم مردم تبیین کنند.

او با بیان اینکه هفته دولت فرصت مغتنمی برای به تصویر کشیدن زحمات و فعالیت‌های صورت گرفته است، افزود: مسئولین موظف هستند سند اهداف راهبردی دولت را با دقت مطالعه و ضمن اشرافیت بر چشم‌انداز و تسلط بر اهداف، مجموعه خود را مطابق با طرح‌ها و برنامه‌های دولت در مسیر پیشرفت قرار دهند و شایسته است در هفته دولت شاهد وقوع این اتفاق باشیم.

کبیری در ادامه حضور مسئولان در بین مردم را وسیله برای تسهیلگری در مسیر رفع مشکلات عموم مردم دانست و گفت: مدیران کل در استان و روسای ادارات در شهرستان‌ها از فرصت آیین عبادی و سیاسی نمازجمعه و سایر اجتماعات نهایت استفاده را کرده و به همراه کارشناسان ادارات به صورت دیدار چهره‌به‌چهره با عموم مردم، رفع مشکلات شهروندان را در دستور کار قرار دهند چراکه این حرکت مثبت ضمن رفع مشکلات، مهر تاییدی برای مردمی بودن دولت است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین اضافه کرد: در هفته دولت باید وضعیت کشور در زمینه‌های مختلف در هنگام آغاز به‌کار دولت با شرایط فعلی مورد مقایسه و فعالیت‌های صورت گرفته به صورت شفاف برای مردم تبیین شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1662359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =