۳ نفر
۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷
موضع ضدمیرحسین  تولیت آستان قدس رضوی

فارس نوشت : حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی گفت : انسان به حال افرادی که چنین اظهارنظرهایی می‌کنند غصه می‌خورد که تا چه حد گرفتار سقوط، انحطاط، گمراهی و ظلمت شده‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی در نشست مشورتی دهه پایانی ماه صفر که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولان ارشد استانی و شهری در تالار ولایت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد، با اشاره به اهانت اخیر یکی از سران فتنه به شهدای گران‌قدر مدافع حرم، ابراز کرد: این‌گونه اهانت‌ها به شهدای بزرگ و عزیزی که تمام عمر خود را صرف مبارزه با دشمنان انقلاب و اسلام کرده‌اند، دل هر مسلمان انقلابی را به درد می‌آورد.

وی عنوان کرد: ملت غیور ایران قدردان انسان‌های شریفی هستند که دوران نوجوانی، جوانی و شکوفایی زندگی خود را در جبهه‌های دفاع مقدس و حفاظت از اسلام و این آب‌وخاک طی کردند و سپس به بازنشستگی خود را تقلیل ندادند و در عرصه‌های دیگری به مبارزه با دشمنان اسلام و انسانیت پرداختند و با پایمردی و مجاهدت یک جریان فاسد ضد دینی و بشری به نام داعش را از پای درآوردند.

تولیت آستان قدس رضوی مراسم باشکوه تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی را مصداق بارز قدرشناسی ملت ایران از شهدای مدافع حرم دانست و تصریح کرد: حضور مردم و به میدان آمدند اقشار و اصناف مختلف در تشییع پیکر پاک سردار دل‌ها شهید سلمیانی به‌عنوان نماد جریان مقاومت، مصداق بارزی از سپاس و قدردانی مردم از شهدا و مجاهدان گران‌قدر مدافع حرم بود.

وی اضافه کرد: این تشییع باشکوه تنها بزرگداشت شهید سلیمانی نبود، تجلیل از تمامی شهدای مدافعان حرم و شهید همدانی‌ها بود که مردم انصافاً حق مطلب را ادا کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی با اشاره به آیه «خَتَمَ اللَّهُ عَلی قُلوبِهِم وَ عَلی سَمعِهِم وَعَلی أَبصارِهِم غِشاوَةٌ، خدا بر دل‌ها و گوش‌های آنان مهر نهاده؛ و بر چشم‌هایشان پرده‌ای افکنده است» تصریح کرد: عده‌ای که خداوند بر دل‌هایشان مهر زده از درک حقیقت عاجز هستند، لذا شهدای عزیز و گران‌قدری که امنیت، عزت، عظمت و اقتدار منطقه‌ای کشور ما از برکت خون این بزرگواران است را مورد هجمه قرار می‌دهند. وی افزود: انسان به حال افرادی که چنین اظهارنظرهایی می‌کنند غصه می‌خورد که تا چه حد گرفتار سقوط، انحطاط، گمراهی و ظلمت شده‌اند.

موضع ضدمیرحسین  تولیت آستان قدس رضوی

بیشتر بخوانید :

تولیت آستان قدس رضوی همچنین با اشاره به مظلومیت فرزندان رهبر معظم انقلاب، ابراز کرد: متأسفانه عده‌ای به هر مناسبتی تهمت و حرف‌های بی‌ربطی برای فرزندان رهبر معظم انقلاب درست می‌کنند؛ اهداف سوء اشخاصی که چنین تهمت‌هایی می‌زنند مشخص است، بنده با اطمینان و اطلاع عرض می‌کنم، هیچ‌کدام از فرزندان رهبری معظم انقلاب منزل شخصی ندارند، حال اینکه اشخاصی که از حیث درجه علمی و تحصیلات مشابه آن‌ها هستند به‌مراتب از شرایط و امکانات بهتری در زندگی برخوردارند، بنده بااطلاع و در حرم امام رضا(ع) عرض می‌کنم که فرزندان رهبری معظم انقلاب در حداقل وضعیت زندگی طلبگی به سر می‌برند و تهمت‌های عده‌ای به ایشان نوعی عقده‌گشایی با اهداف شوم است، اگرچه که این هجمه‌ها پاداش فرزندان رهبری را نزد خداوند بیشتر می‌کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی گفت: این قبیل رفتارهای غیراخلاقی را محکوم می‌کنیم و متأسف هستیم برای افرادی که این‌گونه در سراشیبی سقوط افتاده‌اند و ظاهراً بنا نیز ندارند که از خواب بیدار شوند.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1662590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =