شرایط اجاره ون به همراه قیمت و مدارک لازم

ون مسافرتی یک انتخاب ایده آل برای سفر است و ما گردشگرها بارها به نقاط مختلف کشور چه با تور چه غیر تور با خودروی ون سفر کرده ایم و تجربه زیادی ازسفر با این خودرو را داریم.

انتخاب این خودرو مزایای بسیار زیادی از جمله راحتی و امکانات مختلف دارد که در این مقاله سعی کردیم راهنمایی کاملی در مورد شرایط اجاره ون مسافرتی به همراه قیمت کرایه آن را ارائه دهیم.

اگر قبلاً در زندگی خود یک سفر جاده ای نرفته اید، این مقاله را تشویقی برای تجربه کردن این سفر بدانید. مسلماً سفرهای جاده‌ای بهترین راه برای استفاده حداکثری از مکان‌هایی است که بازدید می‌کنید. شما می‌توانید برای مدت زمانی که مدنظرتان است، در هر مکان دلخواه، توقف کنید. لازم نیست نگران رفتن از یک فرودگاه به فرودگاه دیگر باشید یا مسیرهای دیدنی کشور را از دست بدهید. اگر چه صادقانه بگوییم، سفر جاده ای با ماشین شما می تواند محدودیت هایی داشته باشد. اما از طرف دیگر سفر جاده ای همراه با ون اینطور نیست. به خواندن ادامه دهید تا دلایل بیشتری درباره اجاره ون پیدا کنید.

مدارک لازم برای اجاره ون

مدارک لازم برای اجاره ون

آیا بدون چک وسفته امکان کرایه ون بدون راننده وجود دارد؟
پاسخ: بله ، درصوتی که شما مدرک شغلی معتبری را دارا بوده و فیش حقوقی مورد استنادی داشته باشید.
آیا امکان اجاره ون بدون پرداخت ودیعه وجود دارد؟
پاسخ: درصورتی که در زمان کرایه ون امکان پرداخت ودیعه وجود نداشته باشید میتوانید با داشتن سند ویا مدرک معتر شغلی بدون پرداخت ودیعه خودرو ون مورد نیاز خود را اجاره نمایید.
آیا امکان اجاره ون بدون راننده در شهر شیراز وجود دارد؟
بله شما میتواند از طریق نماینده ما در شهر شیراز ون مورد نیاز خود را دریافت نمایید.
مدارک لازم جهت اجاره خودرو ون بدون راننده چیست؟
داشتن مدرک شغلی معتبر ویا چک و سفته به مبلغ خودرو و مدارک شناسایی

چه چیزی اجاره ون مسافرتی را به یک انتخاب خوب تبدیل می کند؟

اجاره ون مسافرتی قبلاً تا این حد محبوب نبوده است. وقتی در شبکه های اجتماعی #Van Life را جستجو می‌کنید، تصاویر زیادی از ون‌هایی میبینید که در زیباترین مکان‌ها پارک شده‌اند. ون، روشی عالی برای کاوش در مقاصد جدید است و در عین حال احساس بازگشت به خانه را پس از یک روز طولانی کاوش دارید. دلایل زیادی وجود دارد که چرا مردم زندگی با ون را دوست دارند.

قیمت مناسب و مقرون به صرفه

وقتی با ون خود سفر می کنید، مجبور نیستید هر روز هزینه اقامت یا رستوران بپردازید. شما تخت خود را همراه خود دارید و غذاهای خود را طبخ می کنید. تنها چیزی که باید برای آن هزینه کنید، خرید غذای خود در سوپرمارکت و سوخت است. البته این نکته را در نظر بگیرید نیازی به خرید ون نیست و شما می توانید از شرکت های معتبر، اجاره ون مسافرتی را در برنامه سفر خود قرار دهید. مهم است که هنگام رانندگی در مسافت های طولانی به یاد داشته باشید؛ اگر با خانواده خود سفر می کنید، خرید بلیط های گروهی با هواپیما یا قطار می تواند برای شما هزینه داشته باشد. همچنین می‌توانید هنگام رانندگی از مسیر لذت ببرید، چیزی که زمان پرواز از دست می‌دهید.

حمل و نقل شخصی

شما هرگز مجبور به کرایه وسیله نقلیه یا جستجوی تاکسی نخواهید بود. شما همیشه وسیله نقلیه خود را دارید. به این ترتیب می توانید هر زمان که بخواهید برنامه های خود را تغییر دهید و هر تعداد مقصد را که تمایل دارید، ترکیب کنید. .

می‌توانید به هر نقطه سفر کنید

یکی دیگر از خوبی های ون این است که شما همیشه در حال سفر هستید. شما می توانید به هر مکانی که می خواهید برسید زیرا مجبور نخواهید بود ساعت های طولانی را در جستجوی محل اقامت توقف کنید. وظیفه شما این است که اطمینان حاصل کنید که غذای کافی با خود حمل می کنید و همچنین اطمینان حاصل کنید که سوخت کافی دارید. به علاوه دانستن اینکه چگونه تعمیرات جزئی ون خود را انجام دهید بسیار ضروری است.

ناگهان هوس کردید به شهر دیگری سفر کنید اما زمانی برای برنامه ریزی سفر ندارید؟ اگر در یک سفر جاده ای و با یک خودروی ون باشید، این مشکل نخواهد بود. نیازی به استرس در مورد رزرو هتل های لحظه آخری نیست -- ون شما محل اقامت شماست. کمپینگ‌های بسیاری یافت می‌شود و بنابراین به احتمال زیاد می‌توانید یک مکان لحظه آخری رزرو کنید.

راحتی در سفر

در هر کجای ایران که باشید با خودروی ون شما همیشه جایی برای خود دارید و همیشه یک تکه کوچک از خانه همراه شماست. می توانید "خانه" خود را در زیباترین مکان ها پارک کنید (با احترام به طبیعت و مقررات محلی!)، در دل طبیعت بیدار شوید و هر روز از یک حیاط خلوت متفاوت لذت ببرید. خانه شما اتاق مخصوص به خود با منظره دارد و می توانید در هر کجای دنیا احساس بودن در خانه را داشته باشید. حتی به سادگی می‌توانید در آشپزی کنید.

هر شب به دنبال مکانی عالی برای خوابیدن هستیم

داشتن یک خواب عالی در دل طبیعت بسیار لذت بخش است. گاهی اوقات شما یک روز طولانی را سپری کرده اید و هوا در حال تاریک شدن است، بنابراین پیدا کردن یک مکان خوب برای پارک بسیار ایده‌آل است. همیشه نباید مکانی با منظره زیبا باشد، اما مطمئناً همیشه باید "مجاز" و ایمن باشد. می‌توانید هنگام رانندگی در اپلیکیشن‌های پارکینگ به دنبال محلی برای پارک بگردید، اما همیشه باید بررسی کنید که آیا مکان برای ون شما مناسب است یا خیر.

دسترسی به امکانات مختلف

همانطور که قبلاً گفتیم، با ون، شما تمام ملزومات زندگی روزمره را در اختیار دارید و این تنها به خوابیدن محدود نمی شود. شما در هر زمان و هر مکان به همه چیز دسترسی دارید! حتی علیرغم آنچه فکر می کنید، حین سفر با ون دسترسی و آزادی زیادی خواهید داشت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1663009

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =