۷۸ نفر
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶
6 راه تقلب در کالاف دیوتی موبایل

راه هایی برای تقلب در کالاف دیوتی موبایل و بررسی خوب یا بد بودن پیامدهای این کار.

کالاف دیوتی نسخه موبایل را می‌توان یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین موبایلی دانست که در بازار وجود دارد اما در این میان، همه افراد صبر و حوصله کافی برای طی‌کردن مراحل و جمع‌آوری امتیاز و آیتم‌ها را ندارند. ازاین‌رو به دنبال تقلب در کالاف دیوتی موبایل بوده و سعی دارند تا با کسب کدهای تقلب، سرعت پیشرفت خودشان را ارتقا دهند. بااینکه هک کالاف دیوتی موبایل می‌تواند برای کاربر گران تمام شود؛ اما چه کسی است که از پیشرفت هرچه سریع‌تر لذت نبرد؟

استفاده از کد تقلب در بازی کالاف دیوتی موبایل

سیزن جدید کالاف دیوتی نیز مانند سیزن‌های قبلی، محبوبیت بسیار زیادی را برای خود به همراه داشت. افراد زیادی سعی کردند تا با دریافت کدهای تقلب و هک این سیزن، خودشان را در این بازی بی‌رقیب جلوه دهند. در همین ابتدای امر لازم است که به شما اخطار دهیم که اگر ناظران بازی مچ شما را بگیرند یا سایر بازیکنان گزارش تخلف شما را ارائه دهند، ممکن است شما برای همیشه از بازی کالاف دیوتی موبایل محروم شوید.

با این‌وجود باز هم هک کردن بازی محبوبی مانند کالاف دیوتی لذت دیگری دارد. حال نیاز است تا در ابتدا بدانید چگونه باید کدهای تقلب را در این بازی فعال کنید. خبر بد برای استفاده‌کنندگان سیستم ios این است که این روش در چنین سیستم‌هایی غیرممکن خواهد بود!

اما برای آن دسته از افرادی که از نسخه اندروید استفاده می‌کنند، تقلب در کالاف دیوتی موبایل نیاز به دانلود بسته obb Call of Duty دارد. این بسته درواقع یک فایل APK بوده که نیاز است آن را دانلود کرده و سپس به کمک یک استخراج‌کننده یا WinRAR آن را از حالت زیپ خارج کنید.

اکنون نیاز است تا این بسته را برای رو دستگاه خود، نصب کنید.سپس باید بازی را به کمک فایل APK نصب کنید. زمانی که APK را نصب کردید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که بازی را اجرا کرده و از کدهای تقلب موجود در آن لذت ببرید.

محبوب‌ترین هک‌های کالاف دیوتی موبایل

امروزه هک‌های مختلفی ازجمله افزایش سرعت، قدرت در تیراندازی و رمز پول در کالاف دیوتی موبایل وجود دارند که هکرها می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. ما در این قسمت قصد داریم تا برخی از محبوب‌ترین و البته جالب‌ترین هک‌ها و کدهای تقلبی را که در این بازی وجود دارند، معرفی کنیم.

  • هک سرعت

Speedhack را می‌توان یکی از محبوب‌ترین هک‌ها در دنیای کالاف دیوتی موبایل دانست. به کمک این هک افراد می‌توانند سرعت خودشان را نسبت به‌سرعت عادی، دو یا حتی سه برابر کنند. با این کد شما می‌توانید افراد را حتی پیش از اینکه متوجه شوند کجا هستید، بکشید.

  • هک Aimbot

یکی دیگر از راه‌های تقلب در کالاف دیوتی موبایل، استفاده از هک Aimbot است. به کمک این هک افراد می‌توانند به‌سادگی دیگران را مورد اصابت گلوله‌های خود قرار دهند، حتی اگر افراد در تیررس نباشند. این کد مخفی می‌تواند به‌صورت خودکار بر روی هدف قفل شده و زمانی که آن‌ها در محدوده مشخص قرار گرفتند، شروع به شلیک کند.

  • وال هک

Wall Hack یکی از آزار دهنده‌ترین هک‌هایی است که در بازی کالاف دیوتی موبایل وجود دارد. هکرها به کمک این کد می‌توانند به‌سادگی حریف خود را حتی در پشت دیوار، درخت یا هر چیز دیگری مشاهده کنند. از سوی دیگر گلوله‌های رها شده توسط هکرهایی که از وال هک استفاده می‌کنند قابلیت رد شدن از دیوار را خواهند داشت، این در حالی‌ست که این نوع از تقلب در بازی فری فایر بسیار مرسوم و عادی است.

وال هک کالاف دیوتی موبایل

با هک ESP می‌توانید موقعیت دقیق حریفان را پیدا کنید

  • هک ESP

هک ESP یا هک رادار یکی از هک‌هایی است که در بازی کال آف دیوتی برای شناسایی مکان دقیق دشمنان استفاده می‌شود. به‌صورت کلی این مدل هک دو نوع پیاده‌سازی دارد. نوع اول بدین‌صورت است که به کمک آن می‌توانید محل دقیق دشمنانی را که در نزدیکی شما هستند، پیدا کنید. نوع دوم نیز آن است که شما علاوه بر محل دقیق دشمنان حتی می‌توانید بدانید که چه لوازم جانبی و وسیله نقلیه ای به همراه دارند.

  • هک پرش ارتفاع

هک پرش ارتفاع ازجمله کدهای تقلبی در کالاف دیوتی موبایل است که شاید کمتر توسط هر هکری مورداستفاده قرار بگیرد. به کمک این کد، هکر می‌تواند به‌سادگی مسافت بیشتری را بپرد و به‌سرعت از یک نقطه‌به‌نقطه دیگر برود برای مثال امکان حرکت صدها متر در عرض یک ثانیه به کمک هک پرش ارتفاع وجود دارد.

  • مجیک بولت

مجیک بولت یا گلوله جادویی که بعضاً آن را به‌عنوان Auto Headshot نیز می‌شناسند، از آن دست هک‌هایی بوده که بدجور به دل هکرهای کالاف دیوتی موبایل نشسته است. ازآنجایی‌که در بازی کالاف شلیک به سر به‌عنوان هد شات می‌تواند بیشترین آسیب را وارد کند، تصور کنید گلوله‌هایی داشته باشید که تنها به قسمت سر دشمنانتان اصابت می‌کنند! بدین‌صورت شما تنها با شلیک دو گلوله، دشمن خودتان را خواهید کشت!

پیامدهای تقلب در بازی کالاف دیوتی

سازندگان و توسعه‌دهندگان بازی کالاف دیوتی امروزه از سیستم‌های تشخیص تقلب بسیار پیشرفته‌تری استفاده می‌کنند. ازاین‌رو می‌توانند به‌سادگی افرادی را که در حال پیاده‌سازی تقلب و هک بازی هستند را شناسایی کرده و آن‌ها را برای همیشه اخراج کنند. جالب است بدانید که این کمپانی راهی روشی ابداع کرده که سایر بازیکنان نیز بتوانند گزارش افرادی را که از کدهای تقلب استفاده می‌کنند به سازندگان بدهند و به شناسایی هرچه بهتر متقلبان کمک کنند.

این سیستم به‌محض اینکه مشاهده کند فرد یا افرادی دست به استفاده از کدهای تقلب زده‌اند، حساب کاربری آن‌ها را مسدود کرده و اجازه ورود به بازی را برای آن‌ها صادر نمی‌کند. بسیاری از هکرها می‌گویند که از سیستم‌های ضد تقلب استفاده می‌کنند تا بدین‌صورت خودشان را در امان نگه دارند اما باید بدانید که این سیستم‌ها نیز نمی‌توانند سیستم تشخیص تقلب قدرتمند بازی کالاف دیوتی را شکست دهند. پس یا از کدهای تقلب استفاده نکنید یا اینکه منتظر مسدود شدن باشید!

پیامد هک سی پی کالاف دیوتی موبایل

استفاده از ردیم کد برای بهره‌مندی از آیتم‌های بازی

ردیم کد کالاف دیوتی موبایل، راهی مطمئن برای پیشرفت

همان‌طور که قبلاً نیز اشاره کردیم، اگر هوس تقلب در کالاف دیوتی موبایل به سر شما زده است باید بدانید که احتمال بن شدن و محدود شدن حساب شما برای همیشه وجود دارد اما تکلیف افرادی که قصد دارند تا بدون تقلب پیشرفت سریع‌تری در این بازی را تجربه کنند چه خواهد بود؟ باید بدانید که سازندگان فکر چنین جاهایی را هم کرده‌اند! شما به دو صورت می‌توانید از آیتم‌هایی مانند اسکین‌های اسلحه، شخصیت‌ها و ... استفاده کنید.

می‌توانید این آیتم‌ها را از طریق فروشگاهی که خرید از آن به ارزهای درون بازی یا کوین نیاز دارد، تهیه کنید. این سکه‌ها را می‌توان با پرداخت پول نقد واقعی خریداری کرد اما همه افراد قادر به خرید آن‌ها نیستند. روش دوم هم این است که از ردیم کد کالاف دیوتی موبایل استفاده کنید. این کدها که بعضاً با نام کد های مخفی کالاف دیوتی موبایل نیز شناخته می‌شوند، به بازیکنان این شانس را می‌دهند تا از جوایز موجود در بازی استفاده کنند.

شما با به‌دست‌آوردن ردیم کد در کالاف دیوتی یا خرید cp کالاف دیوتی موبایل ارزان، می‌توانید از آیتم‌های جذابی که بازی در اختیار کاربران خود قرار داده است، به‌صورت کاملاً قانونی استفاده کنید. بدین‌صورت هم از مسدود شدن بازی خبری نخواهد بود و هم اینکه با جذب آیتم‌های پیشرفته‌تر، سریع‌تر در بازی کالاف دیوتی موبایل رشد خواهید کرد.

منبع: دیاموند لند

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1663185

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =