استاندارکرمان: برگزاری گردهمایی‌ها، گرامیداشت یاد شهدا و بازخوانی آرمان‌هاست

استاندار کرمان، برگزاری گردهمایی رزمندگان را گرامیداشت یاد شهدا و بازخوانی آرمان‌ها دانست. 

‍ به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدمهدی فداکار در "دوازدهمین گردهمایی رزمندگان گردان ۴۱۰ غواص لشکر ۴۱ ثارالله" عنوان کرد: گرامیداشت یاد شهدا، حداقل وظیفه ماست. علاوه بر آنکه برگزاری چنین گردهمایی‌هایی، حس معنوی برای همه ما ایجاد می‌کند.
استاندار کرمان، برگزاری گردهمایی رزمندگان را گرامیداشت یاد شهدا و بازخوانی آرمان‌ها دانست و افزود: رزمندگان ما به فرمان رهبرشان امام خمینی(ره) و آرمان‌هایی که داشتند از زندگی و خانواده، درس و دانشگاه زدند و به جبهه‌های نبرد پا گذاشتند.
فداکار ابراز داشت: رزمندگان ما گذشته پرافتخاری دارند. به لطف خداوند در دوره‌ای زندگی کردیم که توفیق حضور در جبهه‌های نبرد را یافتیم. رفاقت‌ها و دوستی‌های عمیق آن زمان هرگز تکرار نخواهد شد.
وی به نقل خاطراتی از حضور در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس پرداخت و گفت: همه رزمندگان ما آماده برای شهادت بودند. اما کار بزرگ دیروز، امروز هم ادامه دارد.
استاندار کرمان ادامه داد: آرمان‌هایمان را باید یادآوری کنیم، صحنه تغییر کرده، اما جنگ عوض نشده است.
فداکار افزود: امروز به شکل دیگری باید مبارزه کرد.
هرچند مقاومت در جنگ تحمیلی و برابر گلوله راحت‌تر بود اما در گرفتاری‌های زندگی امروز، ایستادن و وفادار به آرمان‌ها ماندن سخت‌تر است.
وی تصریح کرد: دوستان شهیدمان از ما توقع دارند، نباید در برابر خواست آنها کوتاهی کنیم.
استاندار کرمان ابراز داشت: در حق شهدا تنها با نامگذاری چند خیابان و کوچه کوتاهی کردیم. نگه داشتن یاد شهدا در یادواره‌ها بسیار اثربخش خواهد بود.
46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1663781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =