اجرای یارانه ای طرح ملی اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه‌ها ادامه خواهد یافت

طرح ملی اصلاح و بهینه سازی موتور خانه ها که تقریباً از ابتدای سال گذشته در شرکت ملی گاز ایران و شرکت های گاز استانی آغاز شده، با صرفه جویی حداقل 10 درصدی مصرف گاز همراه بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان؛ سید مهدی موسوی رئیس بهینه سازی مصرف گاز این شرکت از ادامه طرح ملی اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه واحدهای مسکونی، تجاری و اداری خبر داد و گفت: سرانه مصرف انرژی کشور خصوصاً مصرف گاز طبیعی از بسیاری کشورهای دیگر بالاتر بوده و بر همین اساس به منظور جلوگیری از اتلاف در مصرف گاز، شرکت ملی گاز ایران از سال گذشته طرح فوق الذکر را با مشارکت شرکت های گاز استانی اجرایی نموده است.

رئیس بهینه سازی مصرف گاز شرکت گاز استان سمنان ضمن اعلام آمادگی به منظور ادامه اجرای طرح، ابراز داشت: در حال حاضر پس از شناسایی، اطلاع رسانی لازم از طریق سایت شرکت، تهیه و نصب بنر، ارسال پیامک و توزیع پوستر به مشمولین طرح داده شده و کارشناسان ذی ربط آماده ی پاسخگویی به سؤالات متقاضیان و در صورت لزوم بازدید حضوری از واحد های موتورخانه مشترکین مشمول طرح می باشند.

وی افزود: تأسیسات موتورخانه‌ها با اقدامات انجام شده به راندمان بالاتری دست پیدا نموده و مشترکین به ‌عنوان حلقه مرکزی این زنجیره، نافع اصلی این طرح می باشند؛ در این طرح اصلاح و ترمیم عایق کاری تأسیسات، تنظیم مشعل و نصب سیستم ضد رسوب به منظور بهینه سازی انجام گرفته و خواهد شد.

موسوی در پایان از اجرا و استمرار این طرح ابراز امیدواری کرد و افزود: امیدواریم علاوه بر صرفه جویی در هزینه های مصرف گاز و مدیریت هزینه خانواده، سهم بیشتری در جلوگیری از آلایندگی محیط زیست داشته باشیم که به موجب آن شاهد استمرار در اشتغال‌زایی، حفظ محیط زیست و صرفه جویی هر چه بیشتر باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1664483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =