شورای اداری از تاثیرگذارترین و فراگیرترین شوراهای استان است

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت : شورای اداری از تاثیرگذارترین و فراگیرترین شوراهای استان است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی دقایقی پیش در شورای اداری استان در خرم آباد با اشاره به ضرورت خدمت بی منت به مردم از جانب مسئولان گفت : شورای اداری از فراگیرترین و تاثیرگذارترین شوراهای استان جهت خدمتگزاری به مردم است .

وی افزود: خدمتگزاری در جامعه اسلامی از سوی کارگزاران و مسئولان امری ضروری است و مدیران موظف به تلاش برای آرامش و رفاه مردم هستند .

امام جمعه مرکز استان در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت و افزود : حرکت دولت شهیدان رجایی و باهنر در مسیر حکومت علوی و عدالت بود که بایستی الگوی همه ما باشند .

حجت‌الاسلام سید احمد رضا شاهرخی تصریح کرد : در این هفته هر کس باید عملکرد خود را ارزیابی کند و نقاط ضعف خود را شناسایی و برطرف نمایند و در حرکت به سمت تولید اشتغال بیشتر حرکت نماییم .

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه مسئله اول جامعه اقتصاد و اشتغال است اظهار داشت : مشکلات واحدهای تولیدی و کارخانجات بایستی برطرف گردد و به سمتی برویم که روز به روز از تعداد بیکاران کاهش یابد .

وی به ضرورت تعامل بیشتر مدیران استان با ائمه جمعه استان پرداخت و افزود : دفاتر ائمه جمعه در همه شهرستانها هر روز میزبان مردم وطرح مشکلات آنهاست مسیولان بایستی به نحوی برنامه ریزی کنند که مشکلات مردم از دفاتر اینه جمعه پیگیری و حل و فصل شوند و در این رابطه همه مسئولان تصریح نمایند .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1664592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =