افشاگری یک استقلالی؛ نگذاشتند استراماچونی برگردد!/عکس

مدیرعامل اسبق استقلال مدعی شده که استراماچونی قصد داشته به ایران بازگردد اما برخی دستورات مانع از بازگشت سرمربی ایتالیایی شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ احمد سعادتمند یکی از مدیران عامل جنجالی استقلال در سال های اخیر است. او که با ایده های بزرگ اقتصادی به این تیم آمد، با فرهاد مجیدی وارد درگیری های لفظی شدیدی شد به نحوی که سرمربی آبی ها پیش از دیدار فینال جام حذفی برابر تراکتور از سمت خود استعفا داد و با پادرمیانی اطرافیان، به تیم بازگشت.

یکی از اتهامات بزرگ به سعادتمند، مذاکره با آندره‌آ استراماچونی در زمان حضور مجیدی روی نیمکت آبی هاست. مسئله ای که منجر به افزایش اختلافات میان دو طرف شد و در نهایت پس از شکست استقلال برابر تراکتور، فرهاد از تیم جدا شد و سعادتمند که به دنبال آوردن این سرمربی ایتالیایی بود، در نهایت خود نیز با حکم هیئت مدیره از سمتش برکنار شد.

حالا و پس از صدور رأی سنگین پرونده استراماچونی، سعادتمند با انتشار یک استوری مدعی شده که سرمربی ایتالیایی حاضر بوده به همراه خانواده اش به ایران بازگردد و هدایت استقلال را برعهده بگیرد اما به علت برخی کارشکنی ها و دستورات بعضی اشخاص، این اتفاق شکل نگرفت.

افشاگری یک استقلالی؛ نگذاشتند استراماچونی برگردد!/عکس

این چندمین باری است که سعادتمند چنین ادعایی می‌کند و ای کاش او سند و مدرک این موضوع و مذاکره با استراماچونی را هم نشان می‌داد تا مشخص شود چه کسانی اجازه بازگشت مرد ایتالیایی را ندادند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1664673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =