اجرای خط اصلی جمع آوری فاضلاب شهر کوهدشت به اتمام رسید

مدیر عامل شرکت آبفا لرستان از اتمام عملیات اجرایی خط اصلی جمع آوری فاضلاب قسمتی از شهر کوهدشت خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، حمیدرضا کرموند با اعلام این خبر گفت : خط اصلی جمع آوری فاضلاب شهر کوهدشت با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال تکمیل و به اتمام رسید.

وی افزود :اجرای خط اصلی جمع آوری فاضلاب قسمتی از شهر کوهدشت با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال به اتمام رسید. خط اصلی فاضلاب کوهدشت به طول ۱۷۵۰ متر در قطرهای ۶۰۰،۵۰۰ و ۴۰۰ میلیمتر می باشد

کرموند گفت:با تکمیل و اجرای ۱۵۰۰۰ متر دیگر از شبکه فرعی فاضلاب منطقه امکان بهره برداری از شبکه فاضلاب برای جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر فراهم خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان تصریح کرد:یکی از مهم‌ترین مسائل در حوزه مدیریت شهری، جمع‌آوری و انتقال فاضلاببه شکل اصولی و بهداشتی می باشد. حفظ محیط‌زیست، ارتقای بهداشت جوامع شهری و عوامل مختلف دیگر ازجمله ضرورت‌هایی است که منجر به احداث شبکه‌ها و تأسیسات فاضلاب شهری شده است.

حمیدرضا کرموند در پایان اظهار کرد: برای تکمیل شبکه فرعی جمع آوری فاضلاب شهر کوهدشت به اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال مورد نیاز است.

لازم به ذکر است که تعداد مشترکین فاضلاب در سطح استان ۲۸۵ هزار بوده که از این تعداد ۱۲۸۲۵مشترک فاضلاب در شهر کوهدشت می باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1664998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =