۰ نفر
۱۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۴

آلکس فرگوسن معتقد است زمانی روبرتو منچینی می تواند در باشگاه من سیتی قدرت بیشتری پیدا کند که جامهای بیشتری را فتح کند.

منچینی اخیرا در گفتگویی اشاره کرده بود دوست د ارد همانطور که فرگوسن در یونایتد همه کاره تیم است ، بر تمام جزییات در باشگاه منچستر سیتی نظارت داشته باشد و حالا فرگوسن راه درست رسیدن به این هدف را به او نشان می دهد.فرگوسن پیش از بازی امروز جام خیریه اشاره کرد مربی ایتالیایی برای رسیدن به این جایگاه باید مدتی صبر کند. او درباره خودش گفت :«گذشت زمان شاید بتواند برای او موفقیت هم بیاورد و البته این بستگی به شرایط باشگاه دارد . من در یونایتد کمی خوش شانس بودم . حالا همه  اینجا می دانند مهمترین فرد در باشگاه مربی است .»

منچینی سال گذشته توانست جام حذفی را با من سیتی بدست بیاورد اما هنوز بدنبال کسب قدرت بیشتر در باشگاه است و در مقابل همه می دانند فرگوسن پس از 25 سال حضور در یونایتد مهمترین فرد این باشگاه است .یونایتد همچنان مهمترین تیم برای سایر رقبا در کورس قهرمانی است اما منچینی هنوز هم امیدواراست با گرفتن سمیر نصری در روزهای آینده از آرسنال بتواند شرایط بهتری برای خط میانی تیمش رقم بزند. سیتی تمام تابستان بدنبال شکار این بازیکن فرانسوی بوده و حالا با توجه به اختلاف علنی نصری و ونگر امیدوار است این انتقال هر چه زودتر صورت گیرد. منچینی درباره بازیهای تهاجمی تر در فصل پیش رو و عملکرد بهتر خط حمله تیمش گفت :«ما نیاز داریم این فصل ده تا پانزده گل بیشتر به ثمر برسانیم.»

هر دو تیم در بازی امروز غایبانی خواهند داشت . سیتی بدون کارلوس توس بازی می کند که هنوز در تعطیلات پس از کوپا امریکا به سر می برد.  یونایتد هم بدون آنتونیو والنسیا ، دارن فلچر ، مایکل کریک و خاویر ارناندز باید بازی کند. سرخیو آگوئرو به احتمال فراوان از روی نیمکت بازی را تماشا خواهد کرد . منچینی در مورد انتظار هوادارن سیتی برای دیدن بازی توس در جام خیریه ابراز تاسف کرد و گفت امکان اینکه او بتواند در ظرف دو روز خودش را به بازی برساند اصلا منطقی نیست . او در ادامه گفت :«او پس از بازیهای کوپا امریکا سه هفته در تعطیلات بوده و همه چیز با توافق قبلی صورت گرفته . او خوشحال است و روز پس از بازی به منچستر باز می  گردد.درهمین حال اریک کانتونا در حاشیه دیدار خداحافظی پل اسکولز گفت سیتی حتی با تمامی این هزینه ها نمی تواند حریفی برای تیم همشهری اش یونایتد باشد و با اینکه بازیکنان مشهوری را به خدمت گرفته ولی امکان اینکه بتواند همچون فرگوسن و یونایتد در بلند مدت موفق باشد وجود ندارد.

دیلی میل/6 اگوست

281 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 166538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =