۰ نفر
۱۷ شهریور ۱۳۸۸ - ۰۷:۲۶

شهرام شکیبا

هوگو چاوز رئیس جمهور کشور دوست و برادر و سوسیالیست ونزوئلا همراه سایر همکارانش در هیأت وزیران و رئیس جمهور ایران در مشهد مقدس حاضر شد و گفت:‌ «احساسات قلبی خود را نثار امام‌رضا (ع) می‌کنم و می‌دانم که احساس مسیح هم احساسات بسیار مثبتی در راستای احساس امام رضا (ع) است.»

تا اینجای کار بسیار هم خوب است. هرکس می‌تواند دریافتش را از زیارت اماکن مقدسه بیان کند. اما نکته جالب این‌جاست که هوگو که بعد از این او را «مشهدی‌هوگو» می‌نامیم، گفته است: «باید در این راستا تلاش کنیم که هرچه زودتر حضرت مهدی و مسیح ظهور کنند تا دنیای پرعدالت را به وجود آورند که امیدواریم هرچه زودتر محقق شود.»

مشهدی‌هوگو در بخش دیگری از سخنانش گفت: «دیروز جلسه هماهنگی مجمع بانک دوملیتی ایران - ونزوئلا برگزار و مقرر شد در مدت 30 روز هر یک از دو کشور 30 میلیون دلار به آن واریز کنند. زنده‌باد بانک دوملیتی ایران و ونزوئلا».

1- به نظر شما کارشناس ظهور شدن چاوز ربطی به بانک دوملیتی دارد؟

2- لطفاً در اسرع وقت یک میزگرد در باب فراهم کردن اسباب ظهور به نام میزگرد «ظهور،‌ ایران،‌ ونزوئلا» با شرکت حاج‌اسفندیار رحیم‌مشایی و مشهدی‌هوگو چاوز ترتیب بدهید.

3- اگر آقای چاوز قصد مسلمان شدن دارند، لطفاً دستور فرمایید یک تیم پزشکی مجرب را متشکل از پزشکان ایران و ونزوئلا خبر کنید که لازم است.

4- یک سؤال کوچک داریم در باب خردجال، از «حاج‌اسفندیار» بپرسیم یا «مشهدی‌هوگو»؟

5- راستی می‌دانید مشهدی‌هوگو چند وقت پیش پایگاه نظامی «لاکارلوتا»‌در کاراکاس را برای برگزاری کنسرت در اختیار سرکار خانم «شکیرا» خواننده و رقاص معروف گذاشت؟

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 16654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۸۸/۰۶/۱۷
    0 0
    شهرام عزيز طنزهاي چند روز اخيرت بيشتر رنگ و بوي كنايات سكسي - سياسي گرفته كه ممكن است به همين دليل از طنازي هنرمندانه‌ات بوي ابتذال به مشام آيد. مراقب خود و مطالبت بيشتر باش كه در اين روزگار بسيار ارزشمند است
  • بی نام IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۸۸/۰۶/۱۷
    0 0
    بله واقعا هم مشهدی هوگو و هم بانک دو ملیتی بسیار تحریک کننده هستن. آقا حالا با سیاسی مشکل داری چرا انگ سکسی بهش می زنی؟ که مثلا شکیبا رو مرعوب کنی؟ بعدشم طنزنویس اگه نتونه در مورد سیاست نظر بده که باید بره سماق بمکه.
  • بی نام IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۸۸/۰۶/۱۹
    0 0
    آقای شکیبا 2 روزه مطلب نمی نویسین؟ مطالب شما واقعا همیشه زیبا و جذاب بوده. نکنه این تحدیدها باعث بشه اینطوری غیبت کنین!