هفت طرح عمرانی برق رسانی در شهرستان دامغان افتتاح شد

همزمان با اولین روز هفته دولت و در مراسم بهره برداری پروژه های عمرانی شهرستانی، هفت طرح برق رسانی در شهرستان دامغان با اعتبار 29 میلیارد و 681 میلیون ریال افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان طرح احداث دو هزار و 695 متر شبکه فشارمتوسط هوایی و زمینی به منظور توسعه فیدرهای پست جدیدالاحداث شهرک صنعتی با مبلغ هفت میلیارد و 574 میلیون ریال و طرح اصلاح شبکه 20 کیلوولت محور دامغان سمنان با اعتبار یک میلیارد و 244 میلیون ریال، از جمله طرح های افتتاحی هستند.

طرح بهینه سازی و تبدیل پنج هزار و 825 متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در روستاهای بهاآباد، مهماندوست و فاز یک جزن با مبلغ 10 میلیارد و 95 میلیون ریال و طرح احداث شبکه و نصب دو ایستگاه هوایی به قدرت 100 کیلوولت آمپر برای تامین برق بلوکهای مسکن مهر با اعتبار سه میلیارد و 27 میلیون ریال به عنوان طرح های قابل افتتاح به شمار می روند.

طرح اصلاح شبکه و جابه جایی 9 اصله پایه برق در روستای حسین آباد دولاب با اعتبار یک میلیارد و 161 میلیون ریال، طرح بهینه سازی و تبدیل دو هزار و 70 متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار با مبلغ چهار میلیارد و 807 میلیون ریال و طرح احداث شبکه روشنایی معابر بلوار دانشگاه پیام نور و نیروی انتظامی با اعتبار یک میلیارد و 773 میلیون ریال، از دیگر طرح های قابل افتتاح در هفته دولت محسوب می شوند.

گفتنی است : در مراسم افتتاح همزمان طرح های عمرانی این شهرستان، استاندار سمنان، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولین استان و شهرستان دامغان حضور داشتند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1665707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =