انتقاد آیت‌الله نوری همدانی از «گرانی‌ها، سختی معیشت مردم، اجاره بها و گرانی مسکن»

جماران نوشت:آیت الله العظمی نوری همدانی با انتقاد از گرانی های موجود و سختی معیشت مردم تصریح کرد: باید با اجرای برنامه های دقیق در جهت ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی و با نظارت و کنترل مستمر بازار مشکلات و سختی ها را از پیش روی مردم برداشت.

آیت الله العظمی نوری همدانی با انتقاد از گرانی های موجود و سختی معیشت مردم تصریح کردند: باید با اجرای برنامه های دقیق در جهت ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی و با نظارت و کنترل مستمر بازار مشکلات و سختی ها را از پیش روی مردم برداشت.

این مرجع تقلید شیعیان پیش از ظهر امروز در دیدار با سردار شاهچراغی؛ استاندار قم با تسلیت ایام حزن اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) به سابقه طولانی و درخشان شهر قم در ارادت به اهل بیت (علیهم السلام) پرداخت و اظهار کرد: ائمه معصومین (علیهم السلام) از قم به عنوان حرم خویش یاد کرده و اهل آن را ستوده اند.

وی در ادامه با اشاره به وجود حرم حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) در شهر قم افزود: شما در خدمت رسانی هم باید توجه ویژه به مردم متدین و انقلابی قم داشته باشید و هم باید رفاه زائران آن حضرت را مدنظر داشته باشید. باید شهر قم به عنوان مرکز جهان تشیع و نقطه شروع انقلاب اسلامی نمایانگر خدمات نظام مقدس اسلامی باشد.

آیت الله نوری همدانی اهمیت آبخیزداری و ایجاد فضای سبز در اطراف قم را یادآور شد و افزود: باید برنامه ریزی جامعی برای سرسبزی و عمران اطراف قم صورت گیرد و این یکی از اولویت های شما باشد.

آیت الله نوری همدانی دقت در استفاده از بیت المال را مسئولیت سنگینی عنوان نمود و خواستار توجه ویژه به بیت المال و جلوگیری از اسراف در آن شد و افزود: شما باید از سیره علوی در استفاده از بیت المال پیروی کنید و توجه داشته باشید این یک مسئولیت بسیار سنگینی است.

آیت الله العظمی نوری همدانی با انتقاد از گرانی های موجود و سختی معیشت مردم تصریح کرد: باید با اجرای برنامه های دقیق در جهت ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی و با نظارت و کنترل مستمر بازار مشکلات و سختی ها را از پیش روی مردم برداشت.

انتقاد آیت‌الله العظمی نوری همدانی از گرانی‌ها، سختی معیشت مردم، اجاره بها و گرانی مسکن

بیشتر بخوانید:

وی در ادامه با انتقاد از اجاره بها و گرانی مسکن خاطر نشان کردند: امیدوارم با سعی و تلاش شما شاهد رفع تبعیض و بی عدالتی و ریشه کن شدن این مشکل باشیم.

آیت الله نوری همدانی یکی از برنامه های نظام اسلامی را ریشه کن نمودن فقر، بی عدالتی و جهل دانسته و یادآور شد: حضرت امیر مومنان (علیه السلام) هنگام اعزام مالک اشتر به مصر در نامه ای به او نوشتند: ای مالک! « إنّما عِمادُ الدِّینِ و جِماعُ المسلمینَ و العُدَّهُ للأعداءِ العامَّهُ مِنَ الاُمَّهِ ، فلیَکُن صَغْوُکَ لَهُم، و مَیلُکَ مَعَهُم»؛ مالک بدان ستون دین و سپر در برابر دشمن همین توده های مردم هستند. از این رو باید توجه و عنایت به مردم سر لوحه کارهای شما باشد.

شایان ذکر است در ابتدای این دیدار سردار شاهچراغی؛ استاندار قم به ارائه گزارشی از فعالیت ها و عملکرد ۱۰ ماهه استانداری در حوزه ساخت مسکن، ترمیم و بهبود جاده های اطراف قم، مسئله آب شرب و آب رسانی اطراف قم، رفع موانع تولید و … پرداخت.

۲۱۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1665826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =