۲ نفر
۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
قبل از وزنه‌برداری فوتبالیست بودم!

الهام حسینی در لایو اینستاگرامی خبرآنلاین گفت: قبل از وارد شدن به رشته‌ی وزنه برداری به فوتبال علاقمند بوده است.

وزنه‌برداری زنان در ایران قدمت زیادی ندارد اما در همین مدت کم توانسته به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کند. دختران وزنه‌بردار ایران نشان داده‌اند اگر امکانات لازم برای آن‌ها فراهم شود در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

الهام حسینی، وزنه‌بردار دسته ۸۱ کیلوگرم ایران یکی از دخترانی بود که مسابقات کشورهای اسلامی در قونیه خوش درخشید و توانست با کسب مدال طلای یک‌ضرب و برنز دوضرب و مجموع تاریخ‌سازی کند و تبدیل به اولین دختر طلایی وزنه‌برداری ایران شود.

با او در لایو اینستاگرامی خبرآنلاین در خصوص مسائل مختلفی صحبت کردیم و او با صداقت خاصی پاسخ سوالات ما را داد؛ الهام حسینی در جواب به این سوال که به ورزش فوتبال هم علاقمند هستید گفت: من قبلا فوتبال بازی می‌کردم ولی خیلی وقت است نه بازی کرده‌ام و نه تماشا. الآن خیلی پیگیر نیستم. حسینی در مورد حضور بانوان به استادیوم های فوتبال گفت: خب من وقتی شنیدم خیلی خوشحال شدم و امیدوارم این بحث انتخابی نباشد که یک عده خاص بروند و امیدوارم عمومی باشد که همه خانم‌های ایرانی بدون دغدغه بتوانند به استادیوم بروند. امیدوارم آقایان هم همکاری کنند چون یکی از دغدغه‌ها این است که می‌گویند فضای ورزشگاه مناسب خانم‌ها نیست. من از همه اقایان عاجزانه تقاضا می‌کنم که شرایطی فراهم کنند که ما خانم‌ها راحت بتوانیم به ورزشگاه برویم و هرکسی وقتی به ورزشگاه می‌رود فکر کند مادر و خواهر خودش آنجاست و این باعث می‌شود فضا برای بانوان باز شود چون واقعا این خیلی اجحاف است.

شما می‌توانید متن کامل مصاحبه با الهام حسینی را اینجا بخوانید.

بیشتر بخوانید:

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1666428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =