اتمام حجت تن هاگ با رونالدو؛‌ یا راه من یا به سلامت!

کریستیانو رونالدو در جریان جلسه دو ساعته مربی باشگاه در مقابل هم تیمی های خود به طرز وحشیانه ای زیر تبر قرار گرفت!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اریک تن هاگ پنج شنبه گذشته بازیکنانش را دور هم جمع کرد و از آنها خواست بدون هیچ ترسی هر ضعفی را در تیم می‌بینند بیان کنند. رونالدوی ۳۷ ساله چیزی نگفت اما تعدادی از بازیکنان نظر خود را بیان کردند.

در طول تمرین گروهی، تن هاگ به رونالدو و کاپیتان هری مگوایر گفت که روز دوشنبه مقابل لیورپول بازی نخواهند کرد.

تن هاگ از سیرکی که رونالدو در تیم راه انداخته و پروژه‌ی بازسازی مربی هلندی را مختل کرده عصبانی است و هفته گذشته پس از اینکه سوپراستار پرتغالی قول داد به زودی یک مصاحبه کامل را انجام خواهد داد و همه چیز را در آن خواهد گفت عصبانیت تن هاگ را بیشتر نیز کرده است.

حالا تن هاگ فقط می‌خواهد این مهاجم از تیم برود، او به همه اعلام کرده که این داستان فقط یک اتوبان یک طرفه است و فقط با جدایی رونالدو این داستان پایان خواهد یافت.

اتمام حجت تن هاگ با رونالدو؛‌ یا راه من یا به سلامت!

از آنجایی که تن هاگ می خواست به دلایل ضعف تیم در دو بازی ابتدایی پی ببرد هفته گذشته از همه دعوت کرد تا نظر خود را در زمین تمرین بیان کننددر یک جلسه دو ساعته، تن هاگ به هر بازیکنی این فرصت را داد که هر چه می خواهد در مورد وضعیت باشگاه بگوید.

هلندی به بازیکنان گفت که از حمایت کامل هیئت مدیره یونایتد برخوردار است تا هر کاری را که می خواهد انجام دهد و اگر کسی دوست نداشت یا نمی خواست برای او بازی کند، می تواند بگوید و تیم را آزادانه ترک کند. به گفته‌ی تن هاگ همه بازیکنان باید برای او یکسان باشند و آنطور که او می خواهد فوتبال بازی کنند.

تن هاگ بعد از شکست ۴-۰ در برنتفورد چهار تغییر را در تیم ایجاد کرد و به رونالدو و مگوایر در طول جلسه اطلاع داد که آنها مقابل لیورپول غایب هستند و بازوبند کاپیتانی به برونو فرناندز داده شد.

اتمام حجت تن هاگ با رونالدو؛‌ یا راه من یا به سلامت!

آخر هفته قبل، تن هاگ روز استراحت بازیکنان را را برای دویدن بی رحمانه ۱۳.۸ کیلومتری که او نیز در آن شرکت کرد، لغو کرد. این کار تیم را تحت تأثیر قرار داد - بسیاری از آنها از لغو روز استراحت خود عصبانی بودند.

تن هاگ جمعه گذشته گفت که می خواهد آنها عصبانی باشند و این خشم را در زمین بازی به نمایش بگذارند. سخنان و تدابیر او نتیجه داشت زیرا یونایتد روز دوشنبه ۲-۱ لیورپول را شکست داد.

بیشتر بخوانید:

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1666443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =