افتتاح روزانه یک طرح برق‌رسانی در آذربایجان‌غربی

از زمان آغاز کار دولت سیزدهم تا هفته دولت ۱۴۰۱ به صورت میانگین هر روز بیش از یک طرح برق رسانی توسط شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم روند اجرای طرح‌های برق رسانی شدت بیشتری گرفت و در یک سال گذشته شاهد افتتاح وبهره برداری از ۴۲۰ پروژه برق رسانی در استان آذربایجان‌غربی بوده ایم که به معنای بهره برداری روزانه بیش از یک طرح برق رسانی است.

طاهر کیامهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی در تشریح جزئیات طرح‌های برق رسانی دولت سیزدهم گفت: از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم، تعداد ۴۲۰ پروژه برق رسانی با اعتباری بالغ بر ۸۷۷ میلیارد تومان در سطح آذربایجان‌غربی افتتاح ومورد بهره برداری قرار گرفته است.
* عمل به جای شعار!
وی خطرنشان کرد: در راستای توجه به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید، تعداد ۱۰۲ پروژه برق رسانی در حوزه تولیدی وخدماتی، صنعتی وکشاورزی توسط شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی به بهره برداری رسیده است که برای اجرای این پروژه ها اعتباری بالغ بر ۱۵۵ میلیارد تومان صرف شده است .
کیامهر خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه ریزی های وزارت نیرو در سطح راهبردی و در راستای اجرای برنامه های ابلاغی شرکت توانیر در هفته دولت امسال شاهد شروع عملیات اجرایی ۲ پروژه جدید توسط شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی خواهیم بود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی اشاره کرد: اعتبار پیش بینی شده برای سرمایه گذاری در زیرساخت های برق آذربایجان‌غربی در قالب ۲ طرح جدیدی که هفته دولت امسال کلنگ زنی خواهد شد بالغ بر ۵۲۰ میلیارد تومان می باشد.

46

کد خبر 1666562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =